Quantcast
Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ - enikonomia.gr
share

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ

δημοσιεύτηκε:

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς
διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το
e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και
2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!



Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες
επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του
ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής
παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών
ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η
βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.



Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του
έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher!
Έλαβε
τα:



· GOLD βραβείο
στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital
activation για το Μαραθώνιο 2015



· SILVER
βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook
για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)



· SILVER
βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ -
Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη.



Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι
βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο
οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής
πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:





· Gold στην
κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015



· Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP



· Silver στην
κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της
διαδρομής προσφοράς 2015



· Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP



· Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το
ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το
Βασίλη Σπανούλη



· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead
Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP



· Έπαινο στην
κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP


Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best
digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με
την Newtons Laboratory.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.