Quantcast
Ένδυση, υπόδηση οι μέχρι τώρα κερδισμένοι των εκπτώσεων - enikonomia.gr
share

Ένδυση, υπόδηση οι μέχρι τώρα κερδισμένοι των εκπτώσεων

δημοσιεύτηκε:

Τέτοια εποχή πέρυσι οι καταναλωτές αγόραζαν μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές -κυρίως καταψύκτες- και ακριβά ηλεκτρονικά είδη.

Ήταν η περίοδος που υπό τον φόβο του «κουρέματος» των καταθέσεων, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών διέθετε τα χρήματά του στην αγορά ακριβών προϊόντων. Φέτος, οι θερινές εκπτώσεις έχουν επιστρέψει στην προ 2015 εποχή, όπου τα πιο δημοφιλή είδη είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης.

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την πρώτη εβδομάδα των θερινών εκπτώσεων, καθώς και από την εικόνα που παρουσίασε η αγορά την Κυριακή 17 Ιουλίου, ημέρα κατά την οποία λειτούργησαν τα εμπορικά καταστήματα.

Βεβαίως, για μια ακόμη φορά οι απόψεις ανάμεσα στους «μικρούς» και στους «μεγάλους» του λιανεμπορίου διίστανται, με τους μεν πρώτους να κάνουν λόγο για περιορισμένη αγοραστική κίνηση, οι μεν δεύτεροι να εμφανίζονται αρκετά ικανοποιημένοι.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως σύμφωνα με την Καθημερινή, η αγοραστική κίνηση την Κυριακή ήταν μεγαλύτερη στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας και στα πολυκαταστήματα και εμπορικά κέντρα, ενώ αντιθέτως ήταν μειωμένη για μια ακόμη φορά στις περιφερειακές αγορές. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί επιχειρηματίες επέλεξαν να μην ανοίξουν τα καταστήματά τους με την πρακτική αυτή να ακολουθείται ακόμη και στον Πειραιά, με τους εμπόρους να εκτιμούν ότι περίπου το 50% των καταστημάτων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν λειτούργησε.

Σύμφωνα με παράγοντες του λιανεμπορίου στα καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης παρατηρήθηκε αύξηση της αγοραστικής κίνησης κατά 20% έως 50% σε σύγκριση με το 2015, κατηγορία στην οποία πέρυσι είχε παρατηρηθεί «ελεύθερη πτώση» και στην κατηγορία των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών η αγοραστική κίνηση διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι.

Ο τζίρος, βεβαίως, τώρα στην κατηγορία αυτή μοιράζεται σε λιγότερους «παίκτες», μετά την πτώχευση πριν από λίγους μήνες της «Ηλεκτρονικής Αθηνών». Σε εκκρεμότητα, πάντως, παραμένει, όπως επισημαίνουν οι έμποροι το ζήτημα της αναθεώρησης τόσο του καθεστώτος των εκπτωτικών περιόδων όσο και των Κυριακών που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα, παρά το γεγονός ότι όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές θεωρούν ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.