http://www.enikonomia.gr/businesses/116765,dow-jones-i-unilever-igetida-tou-kladou-proionton-oikiakis-chrisi.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_116765_1df2e48b9b-8832ea21a3ea5493.jpg H Unilever αναδείχθηκε σε Ηγέτιδα εταιρεία του Κλάδου προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, σύμφωνα με τον έγκριτο δείκτη βιωσιμότητας Dow Jones... 9/16/2016 2:35:00 AM

Dow Jones: Η Unilever ηγέτιδα του κλάδου προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φορντίδας

Dow Jones: Η Unilever ηγέτιδα του κλάδου προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φορντίδας

H Unilever αναδείχθηκε σε Ηγέτιδα εταιρεία του Κλάδου προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, σύμφωνα με τον έγκριτο δείκτη βιωσιμότητας Dow Jones (DJSI).

Hγήθηκε στα περισσότερα από τα κριτήρια της κατηγορίας των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, όπως στην Εταιρική Διακυβέρνηση, τη Διαχείριση Μάρκας, τη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, τη Συσκευασία, τους Δείκτες Εργασιακών Πρακτικών και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, και την Εταιρική Υπευθυνότητα.

Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η Unilever ηγείται του τομέα προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, καθώς μέχρι σήμερα συμμετείχε στον κλάδο Τροφίμων και Ποτών στον οποίο, μάλιστα, επί 15 χρόνια διατηρεί την κορυφαία θέση.

Ο Δείκτης Βιωσιμότητας Dow Jones είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σημείο αναφοράς βάσει του οποίου αξιολογείται – και κατατάσσεται – η οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική αποτελεσματικότητα των εταιρειών. Πρόκειται για το μακροβιότερο σύστημα αξιολόγησης σχετικά με την παγκόσμια αειφορία και αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς τόσο για τους επενδυτές όσο και για τις επιχειρήσεις.

H έκθεση σχετικά με τους Ηγέτες διαφόρων Βιομηχανικών Κλάδων του Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones, που εκπονήθηκε από τη RobecoSAM με βάση τους δείκτες S&P του Dow Jones, αναφέρει: «Η Unilever καθιερώθηκε ως ηγέτης στον κλάδο προϊόντων προσωπικής φροντίδας, μέσα από πρωτοβουλίες που έχει εντάξει στη στρατηγική της. Οι πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνουν την ισχυρή καινοτομία και την έμφαση σε τομείς διαχείρισης προϊόντος, όπως η συσκευασία και η προμήθεια πρώτων υλών. Η αειφορία αποτελεί πυρήνα του οράματος της εταιρείας και αυτό είναι προφανές σε όλες τις δραστηριότητές της».

Το Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία στηρίζεται σε 3 πυλώνες:

1) Στόχος μας είναι, μέχρι το 2020, να βοηθήσουμε περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την ευεξία τους

2) Βασική μας επιδίωξη, μέχρι το 2030, είναι να μειώσουμε στο μισό το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από την παραγωγή και χρήση των προϊόντων μας

3) Μέχρι το 2020, θα βελτιώσουμε τις συνθήκες διαβίωσης εκατομμύριων ανθρώπων σε όλο το φάσμα της επιχείρησής μας και της εφοδιαστικής αλυσίδας μας

Η Unilever κατετάγη πρώτη στον τομέα της, στο Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones για το 2016. Παράλληλα, πέτυχε την υψηλότερη περιβαλλοντική βαθμολογία (5), σύμφωνα με τον δείκτη FTSE4Good ενώ, το 2016 και για 6η συνεχή χρονιά, ηγήθηκε λίστας των Παγκόσμιων Ηγετών Εταιρικής Βιωσιμότητας, στην ετήσια έρευνα αειφορίας του GlobalScan. Τέλος, το 2016, για 2η συνεχή χρονιά, κατετάγη ως η πιο αειφόρα εταιρία τροφίμων και ποτών στην αξιολόγηση του Oxfam’s Behind the Brands.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ