Quantcast
Αύξηση στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το πρώτο τρίμηνο - enikonomia.gr
share

Αύξηση στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το πρώτο τρίμηνο

δημοσιεύτηκε:

Αύξηση σημειώθηκε στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το πρώτο τρίμηνο, παρά την οριακή μείωσή τους τον Μάρτιο, σύμφωνα με το INSETE, το ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Από την άλλη πλευρά, καταγράφηκε μείωση των οδικών αφίξεων και τους τρεις πρώτους μήνες του 2019.

Συγκεκριμένα την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου του 2019 καταγράφηκαν 1,2 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις, παρουσιάζοντας αύξηση 7,7% (+88 χιλ. επιβάτες) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση οφείλεται εξ ολοκλήρου στους προορισμούς της Αθήνας (+110 χιλ.) και της Θεσσαλονίκης (+66 χιλ.), ενώ οι νησιωτικοί προορισμοί είχαν μείωση (-88 χιλ. επιβάτες).

Την ίδια περίοδο καταγράφηκαν 1,4 εκατ. οδικές αφίξεις, παρουσιάζοντας μείωση -19,6% (-334 χιλ. αφίξεις). Η μείωση ήταν γενικευμένη από όλες τις όμορες χώρες, με εξαίρεση την Αλβανία.

Το Μάρτιο του 2019, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,8%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 85,5% και στην τρίτη η Κροατία με 85,3%. Ακολουθούν, η Ισπανία στην τέταρτη θέση, με 84,9% και η Ιταλία στην πέμπτη με 84,3%.

Η Τουρκία κατέγραψε γενικό δείκτη ικανοποίησης 82,7%, ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 79,9%.

Την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για τη νησιωτική Ελλάδα κατέχουν οι Κυκλάδες (με GRI 90,0%) και την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για την ηπειρωτική Ελλάδα βρίσκεται η Ήπειρος, με ποσοστό 91,4%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, το Μάρτιο του 2019, η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η γερμανική, διατηρώντας την πρώτη θέση.

Η ιταλική αγορά βρέθηκε στη δεύτερη θέση (από την τρίτη το Μάρτιο του 2019) και στην τρίτη θέση έπεσε η αγορά του Ην. Βασιλείου. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η αμερικανική αγορά και στην πέμπτη θέση υποχώρησε η αγορά της Γαλλίας.

Τέλος οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, κινούνται πτωτικά στους περισσότερους προορισμούς (με εξαίρεση την

Μύκονο, τη Σαντορίνη, τα Δωδεκάνησα και την Χαλκιδική) και παραμένουν σε ανταγωνιστικά επίπεδα, συγκρινόμενες με τις τιμές των ξενοδοχειακών μονάδων αντίστοιχων προορισμών του εξωτερικού.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.