http://www.enikonomia.gr/economy/230111,theocharis-poioi-einai-oi-stochoi-gia-ton-tourismo-fetos.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_230111_bd4fd934f4-9e6899b4f0ec788e.jpg Οι δράσεις του υπουργείου Τουρισμού το 2020 θα κινηθούν με στόχο να επιτευχθεί περαιτέρω άνοδος... 1/27/2020 8:40:00 PM

Θεοχάρης: Ποιοι είναι οι στόχοι για τον τουρισμό φέτος

Θεοχάρης: Ποιοι είναι οι στόχοι για τον τουρισμό φέτος

Οι δράσεις του υπουργείου Τουρισμού το 2020 θα κινηθούν με στόχο να επιτευχθεί περαιτέρω άνοδος των τουριστικών εισπράξεων, κατά 10% σε σχέση με το 2019, άνοδος των αφίξεων τουριστών κατά 5%, όπως και των διανυκτερεύσεων, καθώς και αύξηση 4% της κατά κεφαλήν δαπάνης των τουριστών μας, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης θεοχάρης, σε συνέντευξή Τύπου που έδωσε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου.

Ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας, ανάφερε ότι ήδη στο ενδεκάμηνο τα τουριστικά έσοδα το 2019 ήταν 17,86 δισ. ευρώ από 15,8 δισ. ευρώ που ήσαν το ενδεκάμηνο του 2018. Η εν λόγω επίδοση όπως εξήγησε αποτελεί κορυφαία επίδοση για τον τουρισμό της χώρας που με τη σειρά της συνέβαλε στην ανάπτυξη άνω του 2% που σημειώθηκε στο ΑΕΠ του 2019. Μάλιστα τονίστηκε ότι για το 2019, τα τουριστικά έσοδα θα κλείσουν στα 18,1 δισ. ευρώ και φιλοδοξία παραμένει και η περαιτέρω ενίσχυση του ΑΕΠ της χώρας, με "αιμοδότη" τον κλάδο του τουρισμού.

Με όχημα την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, το υπουργείου τουρισμού, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης φιλοδοξεί να καινοτομήσει με δράσεις που κάνουν πράξη τον "πράσινο" τουρισμό και εκτιμάται ότι θα δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο που ξεδιπλώνει το υπουργείου Τουρισμού μεταξύ άλλων εστιάζει στην Σαντορίνη και στην βελτίωση των υποδομών του νησιού και των τουριστικών ροών της.

Στους στρατηγικούς στόχους ο κ. Θεοχάρης, μεταξύ άλλων, εστίασε στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του τουριστικού προϊόντος, στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας των ανθρώπων που παράγουν το τουριστικό προϊόν αλλά και στην επανατοποθέτηση ελληνικού τουριστικού "brand" και της εικόνας της χώρας γενικότερα. Ταυτόχρονα επισημάνθηκε ότι θα γίνει ειδική καμπάνια για τα νησιά που πλήττονται από το μεταναστευτικό.

Ο τουρισμός μπορεί να είναι τουρισμός 4 εποχών δήλωσε με νόημα ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας και εστίασε στην παρούσα "ακτινογραφία" των τουριστικών ροών, που αποτυπώνει το πρόβλημα της εποχικότητας του. Είναι γεγονός ότι μόνο σε 5 περιφέρειες της χώρας συγκεντρώνεται το 87% της τουριστικής κίνησης και ο κ. Κόνσολας έκανε λόγο για την ανάγκη της διαφοροποίησης του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

Σε ό,τι αφορά τις αγορές - χώρες "αιμοδότες" του τουριστικού συναλλάγματος για το 2019, πάντα για την Ελλάδα, η Γερμανική αγορά συνεισέφερε με 2,5 δισ. ευρώ, η Βρετανία, με 2,3 δισ. ευρώ αλλά και οι ΗΠΑ με 1 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή ιδιαίτερα σημαντικό καταγράφεται και το γεγονός ότι η μέση δαπάνη του αλλοδαπού τουρίστα το 2019 ανήλθε στα 559 ευρώ αυξημένη κατά 12,3%.

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα τουριστική ατζέντα έτοιμο είναι το νομοσχέδιο για τον καταδυτικό τουρισμό, όπως επίσης και το νομοσχέδιο για την τουριστική εκπαίδευση. Μάλιστα για το τελευταίο, ο κ. Κόνσολας ανάφερε ότι την επόμενη εβδομάδα θα βγει σε διαβούλευση.

Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ