Quantcast
Καφούνης: Ποια καταστήματα ζητεί να λειτουργήσουν με τη διαδικασία του "click inside" - enikonomia.gr
share

Καφούνης: Ποια καταστήματα ζητεί να λειτουργήσουν με τη διαδικασία του “click inside”

δημοσιεύτηκε:

Δεν μπορούν να λειτουργήσουν όλοι οι κλάδοι με τη μέθοδο του “clik away” επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών , Σταύρος Καφούνης και το Δ.Σ του Συλλόγου σε επιστολή προς τον υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη. Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ζητεί να ενταχθούν άμεσα στη λειτουργία με την διαδικασία του click inside, οι κλάδοι της αργυροχρυσοχοΐας, των υφασμάτων & κουρτινών, των επίπλων και των ανθοπωλείων, που δραστηριοποιούνται στις περιοχές “αυξημένου κινδύνου”.
Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής του Συλλόγου
“Μετά την δημοσίευση στην Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 341 Β/2021) της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 6877, σχετικά με τα Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού COVID-19, αποτελεί υποχρέωση μας να σας επισημάνουμε την επιτακτική ανάγκη να ενταχθούν στον τρόπο λειτουργίας με την διαδικασία του click inside τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες λιανικού εμπορίου, που δραστηριοποιούνται στις περιοχές «αυξημένου κινδύνου».
Αποδεδειγμένα από την προηγούμενη εμπειρία λειτουργίας της αγοράς με το σύστημα του click away, οι κλάδοι της αργυροχρυσοχοΐας, των υφασμάτων & κουρτινών, των επίπλων και των ανθοπωλείων, παρέμειναν ουσιαστικά χωρίς τζίρο και κάποιοι εξ’ αυτών, λόγω της φύσης των προϊόντων, υπέστησαν σημαντικές ζημιές όπως τα ανθοπωλεία και τα υφάσματα.
Όλοι οι προαναφερόμενοι κλάδοι είναι στην πλειοψηφία τους οικογενειακές επιχειρήσεις με ελάχιστους υπαλλήλους, άρα προσέχουν περισσότερο και έχουν μικρότερο κίνδυνο έκθεσης στον ιό.
Ειδικότερα:
α) Τα κοσμηματοπωλεία δεν είναι δυνατόν για λόγους ασφαλείας εργαζομένων και καταναλωτών να παραδίδουν πολύτιμα αντικείμενα στο δρόμο, δεν παρατηρείται μεγάλη προσέλευση ούτε συνωστισμός, οι πελάτες δεν περιφέρονται στο κατάστημα και δεν αγγίζουν τα εμπορεύματα. Ως τελευταία επισήμανση σας αναφέρουμε ότι η ρύθμιση της λειτουργίας των κοσμηματοπωλείων με “click away” είχε απόλυτη αποτυχία, κάτι που επιβεβαιώνεται πλήρως από τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.
β) Τα καταστήματα που διαθέτουν πάσης φύσεως υφάσματα, αντιμετώπισαν τεράστια προβλήματα στην πρώτη περίοδο λειτουργίας με τη διαδικασία του “click away”, γιατί όπως είναι γνωστό στο πλαίσιο λειτουργίας των εξ’ αποστάσεως πωλήσεων, είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να προβεί σε αλλαγή του προϊόντος ή να επιστρέψει την αξία του στον καταναλωτή εάν αυτός δεν μείνει ικανοποιημένος, αλλά είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατον, να έχει παραγγελία στα ίδια μέτρα για να επαναδιαθέσει το προϊόν, έτσι λοιπόν η φυσική παρουσία του καταναλωτή κρίνεται αναγκαία.
γ) Τα ανθοπωλεία διαθέτουν ευαίσθητα φυσικά προϊόντα με μικρή διάρκεια ζωής, είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις και λόγω των εποχικών πωλήσεων εντός του Φεβρουαρίου, πρέπει να φροντίσουμε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο της πρώτης περιόδου εφαρμογής του “click away”, όπου αντιμετώπισαν μεγάλη ζημιά λόγω μη διάθεσης και καταστροφής των προϊόντων τους.
δ) Τέλος τα έπιπλα αποτελούν ένα κλάδο που δύσκολα μπορεί κάποιος εξ’ αποστάσεως να αντιληφθεί την υφή και την ποιότητα των προϊόντων. Συνήθως μέσω e-shop γίνεται η έρευνα αγοράς, αλλά οι παραγγελίες πραγματοποιούνται εντός του καταστήματος. Για τον λόγο αυτό, οι πωλήσεις μέσω “click away” ήταν πολύ χαμηλές και οι επιστροφές προϊόντων πολύ πάνω από τον μέσο όρο”.
Kαι πρoστίθεται στη σχετική επιστολή ότι ” αναγνωρίζοντας μέσα από την στενή μας συνεργασία την προσπάθεια που έχετε καταβάλει για την επιβίωση των επιχειρήσεων, εκπροσωπώντας τους συναδέλφους μας που δραστηριοποιούνται στους προαναφερόμενους κλάδους, αναμένουμε την θετική σας ανταπόκριση και είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε κοινή δράση χρειαστεί για να ικανοποιήσουμε το δίκαιο αίτημα τους”.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.