http://www.enikonomia.gr/start-up/150203,pos-mia-startup-sygkentrose-165000-christes-se-150-meres.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_150203_e5410d4d4d-9ee55bf1c36cf8ad.jpg Στην εποχή του διαδικτύου και της επέλασης των social media, το μεγάλο στοίχημα για μία εφαρμογή (application) που θέλει να κάνει επιτυχία είναι να γίνει viral.... 8/5/2017 1:15:00 PM

Πώς μία startup συγκέντρωσε 165.000 χρήστες σε 150 μέρες

Πώς μία startup συγκέντρωσε 165.000 χρήστες σε 150 μέρες

Στην εποχή του διαδικτύου και της επέλασης των social media, το μεγάλο στοίχημα για μία εφαρμογή (application) που θέλει να κάνει επιτυχία είναι να γίνει viral. Για τον Τζος Άντον και την ομάδα του αυτό είναι πλέον παιχνιδάκι!

Ο Τζος Άντον έχει ιδρύσει μία startup που αναπτύσσει εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και εργάζεται πολύ σκληρά για να τις κάνει γνωστές σε όλους. Η πρώτη του απόπειρα ήταν η εφαρμογή «Drunk Mode», η οποία δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να μπλοκάρει τις επαφές του, να βρει τους φίλους του, να βρει τον δρόμο για το σπίτι του ή να βρει τον δρόμος μέσα στο σπίτι του όταν έχει πιει λίγο παραπάνω.

Το «Drunk Mode» έκανε πάταγο απαριθμώντας περισσότερους από ενάμιση εκατομμύριο χρήστες. Η δεύτερη απόπειρα του Τζος Άντον είναι η εφαρμογή «Walk Against Humanity». Πρόκειται για μία εφαρμογή που στόχο έχει να κινητοποιήσει τον χρήστη, να ασκηθεί και να ακολουθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ως εδώ μοιάζει με οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή fitness έχετε ακούσει. Ωστόσο, η εφαρμογή του Άντον δεν κινητοποιεί τον χρήστη ενθαρρύνοντάς τον ή λέγοντάς του πόσο καλά τα πάει με τη δίαιτα! Αντιθέτως, τον προσβάλλει σε μία προσπάθεια να θίξει τον εγωισμό του και να σηκωθεί από τον καναπέ του!

Το «Walk Against Humanity» συγκέντρωσε μέσα σε μόλις 150 ημέρες περισσότερους από 165.000 χρήστες και ο Τζος Άντον εξηγεί τι είναι αυτό που έκανε την εφαρμογή του viral: «μπορεί να ακουστεί προφανές, όμως το μυστικό είναι να αναπτύξεις κάτι που πραγματικά χρειάζονται οι άνθρωποι. Το να αξιοποιείς αυτό που θέλουν και χρειάζονται οι χρήστες είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μίας εφαρμογής που θα θέλουν να χρησιμοποιούν καθημερινά».

Και καταλήγει: «μόλις το κάνετε αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας έχει προσωπικό ύφος και χαρακτήρα. Κατά τον σχεδιασμό μίας εφαρμογής, πάντα προσπαθώ να φανταστώ μία φωνή να δίνει τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη».


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ