Quantcast
Το 80% του κοινού ερευνά online πριν αγοράσει αυτοκίνητο - enikonomia.gr
share

Το 80% του κοινού ερευνά online πριν αγοράσει αυτοκίνητο

δημοσιεύτηκε:

Σε ψηφιακά κανάλια εισέρχεται, σταδιακά, η διεθνής αγορά αυτοκινήτου, καθώς, ήδη, η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών στρέφεται στο Διαδίκτυο, πριν προχωρήσει στην αγορά ενός νέου μοντέλου. Έρευνα της Accenture, σε 10.000 καταναλωτές σε οκτώ μεγάλες χώρες, διαπιστώνει ότι το 80% των οδηγών, που επιθυμούν να αγοράσουν ένα καινούργιο όχημα, χρησιμοποιούν κάποια μορφή της ψηφιακής τεχνολογίας για την έρευνα αγοράς. Επιπλέον, τα δύο τρίτα (62%) όσων ενδιαφέρονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο κάνουν ηλεκτρονικά το πρώτο βήμα, προσφεύγοντας είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε στα ενημερωτικά sites, πριν περάσουν από την είσοδο μιας αντιπροσωπείας.

Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι ένα πολύ υψηλό ποσοστό, σχεδόν τα δύο τρίτα (το 75%) των ερωτηθέντων οδηγών, θα εξέταζε πολύ θετικά – εφόσον του δινόταν η ευκαιρία – να μπορεί να πραγματοποιήσει online πολλές από τις διαδικασίες, που συνδέονται με την αγορά του αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης, της διαπραγμάτευσης των τιμών, τη σύνταξη των απαραίτητων εγγράφων).

Η διεθνής έρευνα της Accenture έδειξε, επίσης, ότι ένα ικανό ποσοστό (το 69%) των ερωτηθέντων οδηγών είτε έχει αγοράσει ένα αυτοκίνητο που βρήκε στο Διαδίκτυο, είτε σκοπεύει να το κάνει. Μάλιστα, τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι οι καταναλωτές είναι θετικοί στη χρήση εναλλακτικών online καναλιών για την αγορά ενός οχήματος. Για παράδειγμα, το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ενδιαφερόταν για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου μέσω μιας διαδικτυακής δημοπρασίας.

Αυξάνονται οι απαιτήσεις

Όσο περισσότερο εξοικειώνονται οι καταναλωτές με την online αγορά αυτοκινήτου, τόσο πιο απαιτητικοί γίνονται από τη βιομηχανία και τις αντιπροσωπείες. Στο πλαίσιο αυτό, υψηλό είναι το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι περιμένουν από την αυτοκινητοβιομηχανία και από τις αντιπροσωπείες του κλάδου περισσότερη δουλειά όσον αφορά στα websites τους και στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην όλη αλυσίδα αγοράς οχήματος.

Για παράδειγμα, περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς, που ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι θέλουν η βιομηχανία να βελτιώσει την online εμπειρία αναζήτησης, ώστε να κάνει την έρευνα για ένα νέο όχημα ευκολότερη. Επιπλέον, όσον αφορά τις επισκέψεις σε αντιπρόσωπο, περισσότεροι από τους μισούς (το 53%) δήλωσαν ότι θα ενδιαφέρονταν για την πρόσβαση σε μια διαδραστική οθόνη αφής, που θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα μοντέλα κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε ένα εκθεσιακό χώρο. Το δε 48% απαντά ότι θα ήθελε να είναι σε θέση να λάβει μια εικονική δοκιμαστική οδήγηση στην αντιπροσωπεία.

Διεθνής εμπειρία

Πάντως, ενώ η έρευνα δείχνει ότι η ψηφιακή τεχνολογία επηρεάζει όλο και περισσότερο τις αγορές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, τα αποτελέσματα φανερώνουν μεγάλες διαφορές από χώρα σε χώρα. Για παράδειγμα, οι Κινέζοι οδηγοί φαίνεται να είναι οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές μιας πιο digital εμπειρίας κατά την αγορά αυτοκινήτου, ενώ το μικρότερο σχετικό ενδιαφέρον επιδεικνύουν οι Ιάπωνες. 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.