Quantcast
Τζιτζικώστας: Κίνδυνος να τραβήξουν πάλι χειρόφρενο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ σε δέκα μέρες - enikonomia.gr
share

Τζιτζικώστας: Κίνδυνος να τραβήξουν πάλι χειρόφρενο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ σε δέκα μέρες

δημοσιεύτηκε:

Τον κίνδυνο σε δέκα μέρες οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ να τραβήξουν και
πάλι χειρόφρενο στα αστικά λεωφορεία με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του κόσμου
και την ασφυξία της αγοράς, επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας,
Απόστολος Τζιτζικώστας, μιλώντας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής
Μακεδονίας.


«Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε. Καλώ την κυβέρνηση να προχωρήσει
άμεσα στην αποπληρωμή του Αυγούστου γιατί εδώ και λίγες μέρες χρωστούν και το
Σεπτέμβριο» είπε και ανέφερε: «εδώ και μερικές μέρες υπάρχει σιγή για το θέμα
επειδή ξαναβγήκαν τα λεωφορεία στους δρόμους. Όμως το πρόβλημα δεν έχει λυθεί
κι αυτό πρέπει να γίνει άμεσα».


«Έπρεπε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη για να σταματήσει η 12ήμερη
ταλαιπωρία;» διερωτήθηκε ο κ. Τζιτζικώστας και πρόσθεσε:«μέσω της δικαιοσύνης
θα λύνουμε πλέον τα θέματα; Είναι αυτό χαρακτηριστικό ευνομούμενης και
δημοκρατικής χώρας; Καλώ την κυβέρνηση να σοβαρευτεί».


Για το θέμα των διοικητικών γραμματέων στην αυτοδιοίκηση, πρώτου και
δεύτερου βαθμού, σχολίασε ότι η σχετική πρόταση «θυμίζει Τουρκία του Ερντογάν»
και πρόσθεσε: «ενοχλεί την κυβέρνηση ότι ο κόσμος αποφασίζει ελεύθερα και
επιλέγει περιφερειάρχες και δημάρχους; Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι πολιτικά τους
στεναχωρεί ότι δεν κατορθώνουν ποτέ να εκλέξουν περιφερειάρχες και δημάρχους,
πλην ελαχίστων περιπτώσεων που να είναι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτό σημαίνει ότι
θα καταργήσουμε τους δημοκρατικά εκλεγμένους περιφερειάρχες και δημάρχους της
χώρας; Αυτά δεν γίνονται. Αν ο κ. Τσίπρας ζηλεύει τον κ. Ερντογάν, να αλλάξει
εκείνος χώρα, όχι να μετατρέψει την Ελλάδα σε Τουρκία». Σε αυτό το μήκος
κύματος ο κ. Τζιτζικώστας ζήτησε την άμεση απόρριψη της σχετικής πρότασης και
ανακοίνωσε στους Περιφερειακούς Συμβούλους ότι αύριο στις 11 το πρωί στην Αθήνα
θα πραγματοποιηθεί για το ζήτημα κοινή συνεδρίαση της Ένωσης Περιφερειών
Ελλάδας (ΕΝΠΕ) και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).


Από την πλευρά της μείζονος αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο
και της παράταξης “Περιφέρεια Πρωταθλήτρια”, ο Θανάσης Μπασδάνης,
επισήμανε για τον ΟΑΣΘ ότι οι παρεμβάσεις της περιφέρειας στη δικαιοσύνη θα
έπρεπε να γινονται με γρηγορότερα πολιτικά αντανακλαστικά. Για το θέμα των
διοικητικών γραμματέων τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρξει μια πιο δυναμική
παρέμβαση της ΕΝΠΕ. Η επικεφαλής της “Ριζοσπαστικής Αριστερής
Ενότητας”, Δέσποινα Χαραλαμπίδου, ανέφερε ότι ο ΟΑΣΘ μπορεί να αποτελέσει
μέρος ενός ενιαίου δημόσιου φορέα σε επίπεδο Θεσσαλονίκης που θα λειτουργεί με
κοινωνικό και με εργατικό έλεγχο, ενώ για τους διοικητικούς γραμματείς είπε ότι
είναι απαράδεκτο να προτείνεται τοποτηρητής στους δήμους και τις περιφέρειες.


Ο Νίκος Χρυσομάλλης, από την “Ελληνική Αυγή”, σημείωσε για
τον ΟΑΣΘ ότι οι κυβερνήσεις δεν πιέζονται από μηνυτήριες αναφορές, αλλά από
τους εργαζόμενους, ενώ δήλωσε ότι δεν προκαλεί έκπληξη η πρόταση για τους
γραμματείς. Υπέρ της εισαγωγής του θέματος των αστικών συγκοινωνιών στην
ημερήσια διάταξη του Περιφερειακού Συμβουλίου τάχθηκε ο Δημήτρης Μούρνος, από
την παράταξη “Συμμετέχω” και δήλωσε αντίθετος στην παρουσία διορισμένων
σε όργανα που έχουν αυτονομία και αυτοτέλεια από το ίδιο το Σύνταγμα.


Ο Γιάννης Ζιώγας, από τη “Λαϊκή Συσπείρωση”, υπογράμμισε την
ανάγκη δημιουργίας ενός δημόσιου κοινωνικοποιημένου φορέα μεταφοράς που θα
ικανοποιεί τις ανάγκες μαθητών, φοιτητών, ανέργων και εργαζομένων, ενώ συνολικά
για τον “Καλλικράτη” είπε ότι εξυπηρετεί ταξικές ανάγκες και
συμφέροντα. «Θα πρέπει να εξετάσουμε τη ρίζα της λειτουργίας του ΟΑΣΘ», είπε η
Νιόβη Παυλίδου, από τους “Πολίτες Μπροστά” και ζήτησε να γίνει
συζήτηση σε βάθος στο πνεύμα του “Καλλικράτη” για το τι γίνεται στην
ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Προτάσεις που θα εξαχθούν μετά από μια συζήτηση
ζήτησε ο Δαμιανός Ανδρέου, από την “Οικολογία Αλληλεγγύη”, ενώ ο
Θανάσης Αγαπητός, από την “Ανταρσία”, ζήτησε αφενός να ανοίξει η
συζήτηση για να περάσουν στο δημόσιοι οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης
και αφετέρου να καταργηθεί ο “Καλλικράτης”.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.