http://www.enikonomia.gr/timeliness/202955,poies-allages-tha-ferei-i-techniti-noimosyni-stin-agora-ergasias-.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_202955_b78320aff1-890cf3d2d1eb4c52.jpg Οι επιχειρήσεις σήμερα θεωρούν ότι.. 12/6/2018 10:35:57 PM

Ποιες αλλαγές θα φέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην αγορά εργασίας - Τι προβλέπουν οι επιχειρήσεις

Ποιες αλλαγές θα φέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην αγορά εργασίας - Τι προβλέπουν οι επιχειρήσεις

Το 86% των επιχειρήσεων θεωρεί σήμερα ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει στη δημιουργία διαφορετικών θέσεων εργασίας παγκοσμίως, σύμφωνα με την "Έκθεση Διεθνών Τάσεων 2019” που δημοσιοποίησε ο Όμιλος Vodafone.

Παράλληλα, αναφέρεται ότι, η πελατοκεντρικότητα, η επιχειρηματική ηθική, ο εταιρικός σκοπός και ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης,θα αποτελέσουν για τους επόμενους 12 μήνες τις βασικές προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις

Επιπλέον επισημαίνεται ότι το 83% των επιχειρήσεων εκτιμά ότι οι θέσεις εργασίας θα είναι πιο παραγωγικές, με το 85% συμφωνεί ότι οι άνθρωποι πρέπει να μάθουν να εργάζονται δίπλα σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.

Πάντως, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις της “Έκθεσης Διεθνών Τάσεων 2019” και συγκεκριμένα το 54% πιστεύει ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακρίσεις, υπογραμμίζοντας το συναίσθημα της αβεβαιότητας που δημιουργεί η αυτοματοποίηση στο εργατικό δυναμικό.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Η έρευνα του Ομίλου διαπιστώνει ότι ο τεχνολογικός μετασχηματισμός θέτει τους ανθρώπους στην καρδιά της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, για να προβλέψουν έγκαιρα και γρήγορα τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών σε μια αγορά που αλλάζει λόγω της τεχνολογίας.

Το 85% των επικεφαλής των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν ταχύτατα. Στο μεταξύ, το 76% συμφωνεί ότι ισχυροποιούνται και το 93% πιστεύει ότι οι προσδοκίες των πελατών αυξάνονται. Την ίδια στιγμή, η εμπορική επιτυχία συνδέεται με τον εταιρικό σκοπό, την επιχειρηματική ηθική και την εμπιστοσύνη.

Καθώς οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται στενά σε σχέση με τις τιμές και τις νέες προσφορές τους, πρέπει να βρουν νέους τρόπους διαφοροποίησης μεταξύ τους σε νέους τομείς και να διαχειριστούν με προσοχή τη δημόσια εικόνα τους.

Το 93% των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι οι πελάτες τους αναμένουν υπεύθυνη λειτουργία, ενώ το 92% έχει την ίδια προσδοκία για τους δικούς του προμηθευτές. Το 83% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η επιχειρηματική ηθική τελικά αποφέρει περισσότερα έσοδα. Επίσης, το 55% των επικεφαλής των επιχειρήσεων ανέφερε ότι η διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών αποτελεί βασικό ζήτημα που απασχολεί την επιχείρησή τους.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ