Quantcast
Χατζηδάκης: Το 40% των συρμών του μετρό είναι εκτός λειτουργίας - Διαρκής η ταλαιπωρία των Αθηναίων - enikonomia.gr
share

Χατζηδάκης: Το 40% των συρμών του μετρό είναι εκτός λειτουργίας – Διαρκής η ταλαιπωρία των Αθηναίων

δημοσιεύτηκε:

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη έκανε ο Κωστής Χατζηδάκης για το μετρό της Αθήνας. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, πάνω από το 40% των συρμών του μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του Μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να απαξιώσει ακόμα και το Μετρό της Αθήνας, αναφέρει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Οι Αθηναίοι – εκτός από την ταλαιπωρία που υφίστανται στις ουρές για να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια – βιώνουν και τη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών του Μετρό και την απαξίωση του συγκοινωνιακού του έργου.

«Οι Αθηναίοι ήταν περήφανοι για το Μετρό της Αθήνας», σημειώνει ο Κωστής Χατζηδάκης. «Ήταν το πιο αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο της πρωτεύουσας και οι συρμοί του διέρχονταν ανά 2 ή 3 λεπτά από τους σταθμούς, στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τα τελευταία 2 χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά: Τα δρομολόγια μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής πολλοί συρμοί διέρχονται από τους σταθμούς μετά από 5, 7 ή και 10 λεπτά. Στις αποβάθρες επικρατεί συνωστισμός. Οι συρμοί περνούν ασφυκτικά γεμάτοι και συχνά οι επιβάτες υποχρεούνται να περιμένουν επόμενο συρμό για να επιβιβαστούν. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και κάποιες φορές διαπληκτίζονται με το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ. Αυτή είναι η καθημερινότητα του ΜΕΤΡΟ επί ΣΥΡΙΖΑ».

Πριν ένα χρόνο, υπενθυμίζει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κυριακάτικη εφημερίδα είχε αποκαλύψει ότι βρίσκονταν εκτός λειτουργίας 22 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ) προειδοποιούσε τότε για την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών (από τροχούς και φρένα μέχρι λαμπτήρες και πυροσβεστήρες) και τη συνεχή υποβάθμιση των εργασιών συντήρησης του Μετρό που απειλούσε την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων του. Ένα χρόνο μετά η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο. Με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ στις 20 Μαρτίου 2019 αποκαλύπτει ότι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της κακής συντήρησης πλέον οι παροπλισμένοι συρμοί έφτασαν τους 28!

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να ενημερωθεί για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ώστε επιτέλους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των παροπλισμένων συρμών του ΜΕΤΡΟ. Επίσης ζητά στοιχεία: α) για την εξέλιξη των δαπανών της ΣΤΑΣΥ για ανταλλακτικά, συντήρηση και επισκευές β) για τον αριθμό των δρομολογίων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και την εξέλιξη τους τα τελευταία χρόνια.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.