http://www.enikonomia.gr/timeliness/233536,koronoios-nea-erevna-ta-ellinika-e-shops-den-antexan-tin-karantin.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_233536_2a28e577d0-9e4e4f9620bf8a5e.jpg Τα ελληνικά e shops δεν άντεξαν... 4/10/2020 10:10:24 PM

Κορονοϊός- Νέα έρευνα: Τα ελληνικά e- shops δεν "άντεξαν" την καραντίνα-Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία

Κορονοϊός- Νέα έρευνα: Τα ελληνικά e- shops δεν &quot?άντεξαν&quot? την καραντίνα-Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία

Τα ελληνικά e- shops δεν "αντέχουν " την καραντίνα καθώς υπάρχει "βροχή" καταγγελιών για καθυστερήσεις και ελλείψεις σε ισχυρές αλυσίδες λιανεμπορίου.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Δημοκρατίας, κατώτερες των περιστάσεων, όχι μόνο επειδή αδυνατούν να ανταποκριθούν στην έκρηξη της ζήτησης που είναι αναμενόμενη λόγω της καραντίνας αποδείχθηκαν ισχυρές αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου ακόμα και στον χώρο της τεχνολογίας που είχαν κάνει σημαία τους το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το παράδειγμα

Είναι χαρακτηριστικό πως σήμερα εάν ένας καταναλωτής αγοράσει π.χ ένα καλλυντικό από γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα του εξωτερικού που συνεργάζεται με τις διεθνείς εταιρίες ταχυμεταφορών (DHL, UPS κλπ) θα φτάσει στο σπίτι του σε 3 ημέρες.

Αν αγοράσει το ίδιο προϊόν από τις περισσότερες αλυσίδες (υπάρχουν και εξαιρέσεις …) θα χρειαστεί 15 ημέρες.Πρόκειται για εικόνα που δείχνει πως οι ελληνικές εταιρείες λιανικής και ταχυμεταφορών δεν επένδυσαν ποτέ ουσιαστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και ας το διαφήμιζαν.

Στο Συνήγορο του Καταναλωτή υπάρχει βροχή καταγγελιών από καταναλωτές που αγόρασαν με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα , προϊόντα που εμφανίζονταν διαθέσιμα σε ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά στην πραγματικότητα δεν υπήρχαν.’Ετσι πολλοί καταναλωτές έχουν π.χ παραγγείλει 3 προϊόντα και τελικά παραλαμβάνουν το ένα ή τα δύο , με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής του τρίτου –και ας το έχουν πληρώσει.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Δημοκρατία”, ορισμένες αλυσίδες παραδέχονται το σφάλμα τους και σε επικοινωνία με τους πελάτες ακυρώνουν την παραγγελία ή τμήμα της παραγγελίας με επιστροφή του ποσού.

Η κρίση που έφερε ο κορονοϊός αποκάλυψε πως για πολλά ηχηρά ονόματα του λιανεμπορίου το ηλεκτρονικό κατάστημα ήταν απλώς εργαλείο μάρκετινγκ και όχι ουσιαστικό τμήμα των πωλήσεων . Τώρα οι καταναλωτές διαπιστώνουν έκπληκτοι πως δεν υπάρχουν ούτε τεχνολογικά συστήματα που συνδέουν τις αποθήκες με τα καταστήματα , ώστε να μην αγοράζουν οι πελάτες προϊόντα που δεν υπάρχουν.Πρόκειται για μια εικόνα που συναντά κάποιος όχι στους μικρούς της λιανικής αλλά σε πανίσχυρους Ομίλους του κλάδου.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ