Quantcast
Οι κολοσσοί της κρουαζιέρας «δένουν» σε Ελλάδα και Μεσόγειο - enikonomia.gr
share

Οι κολοσσοί της κρουαζιέρας «δένουν» σε Ελλάδα και Μεσόγειο

δημοσιεύτηκε:

Η Ελλάδα και γενικότερα η Μεσόγειος εντάσσονται στο σχεδιασμό των περισσοτέρων ναυτιλιακών εταιριών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τις διεργασίες και τις δηλώσεις που διατυπώνουν οι εκπρόσωποι των κολοσσών της κρουαζιέρας εν όψει του διεθνούς συνεδρίου POSIDONIA SEA TOURISM FORUM που θα γίνει το διήμερο 23 και 24 Μαΐου στην Αθήνα.

Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η αποκάλυψη του Larry Pimentel, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Azamara Cruises, ο οποίος τόνισε ότι «ενώ έχουμε μειώσει -ως εταιρία- τις κρουαζιέρες μας στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς και τις κρουαζιέρες που πηγαίνουν στην Τουρκία, η Ελλάδα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός για την Azamara» και πρόσθεσε ότι «η Ελλάδα θα συνεχίσει να περιλαμβάνεται στα μελλοντικά μας δρομολόγια, τα οποία επισκέπτονται 10-12 διαφορετικά ελληνικά λιμάνια κάθε σεζόν».

Εξάλλου, σύμφωνα με τον Κυριάκο Αναστασιάδη, διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises και πρόεδρο της CLIA Ευρώπης, η Σάμος, τα Χανιά Κρήτης και το Ναύπλιο είναι οι πιο πρόσφατοι ελληνικοί προορισμοί που εντάχθηκαν στα δρομολόγια της Celestyal Cruises στο Αιγαίο. «H προσθήκη νέων προορισμών στα δρομολόγιά μας κάθε χρόνο αποτελεί για εμάς δέσμευση. Πριν από τέσσερα χρόνια επισκεπτόμασταν έξι λιμάνια στο Αιγαίο.

Τη φετινή σεζόν θα επισκεπτόμαστε 15 και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τα δρομολόγιά μας. Υπάρχουν τόσοι υπέροχοι προορισμοί κι εμείς θα συνεχίσουμε να φέρνουμε τους επιβάτες μας σε αυτά τα “διαμάντια” του Αιγαίου», τόνισε ο Κυρ. Αναστασιάδης και πρόσθεσε: «Η Ανατολική Μεσόγειος είναι η βάση της επιχείρησής μας και του brand μας. Καθώς η Ελλάδα προσφέρει αναρίθμητους μοναδικούς προορισμούς για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, οι κρουαζιέρες μας είναι συνυφασμένες με τα μοναδικά στοιχεία του κάθε προορισμού, εν πλω ή στη στεριά, έτσι ώστε οι επισκέπτες μας να έχουν την ευκαιρία να ζουν μια μοναδική εμπειρία σε κάθε λιμάνι».

Οπως υπογραμμίζει ο κ. Θοδωρής Βώκος, ως εκπρόσωπος της οργανώτριας εταιρίας «Εκθέσεις Ποσειδώνια» του τέταρτου Posidonia Sea Tourism Forum, το συνέδριο φέρνει και πάλι την Ανατολική Μεσόγειο στο προσκήνιο της διεθνούς βιομηχανίας κρουαζιέρας και δεδομένων των γεωπολιτικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή, η φετινή διοργάνωση προσφέρει την πολύτιμη ευκαιρία να συζητηθούν σε βάθος τρέχουσες τάσεις και εξελίξεις που θα επηρεάσουν καθοριστικά τόσο τον ορίζοντα ανάκαμψης όσο και το γενικότερο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο.

Οπως ανακοινώθηκε το Forum θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Μαΐου στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με θέμα «Επαναπροσδιορίζοντας την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο». Στο συνέδριο θα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι κ.κ. Richard Vogel (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pullmantur), Larry Pimentel (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Azamara Cruises), Kerry Αναστασιάδης (διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises και πρόεδρος της CLIA Ευρώπης), Michel Nestour (αντιπρόεδρος Global Port & Destination Development-EuroMed, Carnival Corp), Claudius Docekal (αντιπρόεδρος Ανάπτυξης της Crystal Cruises), Elisabetta De Nardo (Global Head of Port Operations & Destination Management της Silversea Cruises), Craig Milan (αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων της Virgin Voyages), Ukko Metsola (αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Royal Caribbean Cruises), Ana Karina Santini (διευθύντρια Ανάπτυξης Μεσογειακών Λιμένων και Δημοσίων Σχέσεων Ιταλίας των Royal Caribbean, Celebrity Cruises και Azamara Club Cruises).

Εξάλλου, ο Richard Vogel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κρουαζιέρας που εδρεύει στη Μαδρίτη, τόνισε ότι «η Ανατολική Μεσόγειος είναι μία από τις βασικές περιοχές ανάπτυξης της Pullmantur Cruises στην Ευρώπη» και στη συνέχεια επεσήμανε ότι «σχεδιάζουμε να συμπεριλάβουμε περισσότερους και νέους αποκλειστικούς προορισμούς, όπως τον Βόλο, βελτιώνοντας έτσι την πρόσβαση των επισκεπτών στα μοναστήρια των Μετεώρων, τα οποία περιλαμβάνονται στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, καθώς και το Ναύπλιο, από όπου οι επιβάτες μας θα επισκέπτονται την Επίδαυρο, την Κόρινθο και τις Μυκήνες. Η Ελλάδα αναμφίβολα προσελκύει το ενδιαφέρον των επιβατών μας με τον πολιτιστικό της πλούτο, τα τοπία, τις παραλίες και το καλό κλίμα της».

Επίσης, η Elisabetta De Nardo, Global Head of Port Operations & Destination Management της Silversea Cruises, ενίσχυσε το μελλοντικό ρόλο των ελληνικών νησιών λέγοντας: «Ολο και περισσότερα ελληνικά νησιά υποδέχονται επισκέπτες κρουαζιέρας, πολλά από αυτά για πρώτη φορά, καθώς η απίστευτη ομορφιά της περιοχής είναι σήμερα περισσότερο προσβάσιμη από ποτέ. Η πρόσφατη άρση του καμποτάζ μάς επιτρέπει να αναζητούμε νέα δρομολόγια και ευκαιρίες στην περιοχή. Με την υποστήριξη των τοπικών φορέων σκοπεύουμε να διασφαλίσουμε ότι τα πλοία της Silversea θα συνεχίσουν να επισκέπτονται αυτή την πανέμορφη περιοχή».

Ομως, ο Claudius Docekal, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης της Crystal Cruises, σχολίασε για τη φετινή σεζόν και για τις μελλοντικές: «Οταν ξεκίνησα την καριέρα μου στον κλάδο, ο συνδυασμός της κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά, την Αίγυπτο και το Ισραήλ ήταν μαγικός και ένα από τα best sellers. Η αναβίωση του συνδυασμού αυτών των προορισμών θα ήταν προς όφελος ολόκληρης της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου. Δυστυχώς, όμως, και οι τρεις προορισμοί συνεχίζουν να έχουν προβλήματα. Εμείς σιγά σιγά προσπαθούμε να ξαναχτίσουμε τον αριθμό των δρομολογίων μας στην περιοχή, παρακολουθώντας προσεκτικά τη ζήτηση. Δυστυχώς, η ζήτηση για την Ελλάδα, κατά την άποψή μου, δεν πλησιάζει καθόλου τα επίπεδα στα οποία ήταν παλιά ή τα επίπεδα όπου πρέπει να βρίσκεται. Η μαγεία της Ελλάδας απαιτεί ανανεωμένη στρατηγική μάρκετινγκ».

Ο Craig Milan, αντιπρόεδρος επιχειρήσεων της Virgin Voyages, σχολίασε: «Με δεδομένες τις τρέχουσες γεωπολιτικές συνθήκες, η Ανατολική Μεσόγειος θα παραμείνει ένα δύσκολο μέρος για να επενδύσουμε στην τοποθέτηση πλοίων. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύουμε ότι η Ελλάδα έχει πολλά να προσφέρει στο brand της Virgin Voyages και ταιριάζει με τη νοοτροπία και τα δημογραφικά στοιχεία των αγορών στις οποίες στοχεύουμε. Πιστεύουμε ότι τα ελληνικά νησιά, που προσελκύουν ένα πιο νεανικό, ζωντανό κοινό, ταιριάζουν ιδιαίτερα με το brand μας».


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.