http://www.enikonomia.gr/tourism/191738,omospondia-taxidiotikon-grafeion-i-touristiki-anodos-tis-elladas-.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_191738_0967626c11-9c2a0c41ee4a291c.jpg Δεν είναι συγκυριακή η τουριστική άνοδος της Ελλάδας. δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξιδιωτικών Γραφείων, Λύσανδρος Τσιλίδης... 7/2/2018 3:34:20 PM

Ομοσπονδία Ταξιδιωτικών Γραφείων: Η τουριστική άνοδος της Ελλάδας δεν είναι συγκυριακή

Ομοσπονδία Ταξιδιωτικών Γραφείων:  Η τουριστική άνοδος της Ελλάδας δεν είναι συγκυριακή

Δεν είναι συγκυριακή η τουριστική άνοδος της Ελλάδας, δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξιδιωτικών Γραφείων (Fedhatta), Λύσανδρος Τσιλίδης, σημειώνοντας ότι παρά το γεγονός πως όλες οι ανταγωνίστριες χώρες έχουν επιστρέψει σε θετικά πρόσημα, η χώρα μας εξακολουθεί να αυξάνει τα τουριστικά της μερίδια και θα είναι και φέτος πρωταθλήτρια.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Τσιλίδης είπε ότι, "η Ελλάδα πλέον σταθεροποιήθηκε και οι ξένοι δεν έρχονται τυχαία. Η Ελλάδα είναι ένα ωραίο οικόπεδο και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τουριστικά".

Όσον αφορά στο αν ο ελληνικός τουρισμός έχει "ταβάνι" στις αφίξεις, ο κ. Τσιλίδης τόνισε ότι η Ελλάδα "οροφή" δεν έχει... ωστόσο το διάστημα 17 Ιουλίου ως 20 Αυγούστου πράγματι οι υποδομές αγγίζουν "ταβάνι".

Και εδώ ακριβώς αναδεικνύεται η σημασία της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, καθώς δεν γίνεται να χτιστούν για παράδειγμα 100 ξενοδοχεία μόνο και μόνο για τις επίμαχες 15 μέρες.

Ο κ. Τσιλίδης συμβούλευσε τους Έλληνες ταξιδιώτες να επισκέπτονται ταξιδιωτικά γραφεία, προκειμένου να κλείσουν δωμάτια σε ξενοδοχεία σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Όπως εξήγησε, τα ταξιδιωτικά γραφεία λειτουργούν όπως οι ξένοι διοργανωτές ταξιδίων και κλείνουν πολύ νωρίς τις κλίνες στα ξενοδοχεία που συνεργάζονται, πετυχαίνοντας ανταγωνιστικές τιμές για τους Έλληνες πελάτες.

Σε κάθε περίπτωση το γιώτινγκ μπορεί να επεκτείνει τη σεζόν και να προσφέρει επιπλέον κλίνες στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, σημείωσε μεταξύ άλλων.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ