Quantcast
Ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων και οργάνωσης ταξιδιών από το ΞΕΕ - enikonomia.gr
share

Ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων και οργάνωσης ταξιδιών από το ΞΕΕ

δημοσιεύτηκε:

Την ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών κρατήσεων, οργάνωσης ταξιδιών και ανάπτυξης ηλεκτρονικών συνεργειών στο χώρο του τουρισμού της Αθήνας παρουσίασε ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ) Γιώργος Τσακίρης.

Στο περιθώριο της 2ης Διεθνούς Έκθεσης «Greek Tourism Expo», παρουσιάστηκε το φιλόδοξο project. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την περιοχή της Αθήνας/Αττικής προγραμματίζεται να τεθεί σε δοκιμαστική παραγωγική λειτουργία το Φεβρουάριο, θα είναι πολύγλωσση και θα έχει τη δυνατότητα να συμπεριλάβει 500 ξενοδοχεία, 2.000 επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος, 900 σημεία ενδιαφέροντος (αξιοθέατα), δραστηριότητες και εμπειρίες, 7 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ρωσικά, Κινέζικα), έκδοση τουριστικού οδηγού σε 7 γλώσσες για φορητές συσκευές iOS, Android και Windows, ψηφιακή ενσωμάτωση ψηφιακών υπηρεσιών e-tourism B2B (μεταξύ επιχειρήσεων) και Β2C (από επιχειρήσεις προς καταναλωτές) τρίτων διεθνών φορέων και επιχειρήσεων ενώ θα παρέχει εκπαίδευση και μεταφορά τεχνογνωσίας σε στελέχη του ΞΕΕ και σε επιχειρήσεις.

Μέσω της διαδικτυακής Πύλης-DMSs της πλατφόρμας ο επισκέπτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί την εφαρμογή οργάνωσης ταξιδιού προκειμένου:

• να βρει το ξενοδοχείο που θα εξυπηρετήσει τη διαμονή του

• να βρει πληροφορίες για τον τρόπο μετάβασης και επιστροφής από τον τόπο προέλευσής του προς/από την Αθήνα και να προχωρήσει σε κράτηση μέσα από τρίτα συστήματα κρατήσεων

• να εντοπίσει αξιοθέατα και άλλα σημεία ενδιαφέροντος κοντά στο ξενοδοχείο διαμονής του

• να οργανώσει την ψυχαγωγία και τις δραστηριότητες του

• να διαμορφώσει ένα δικό του οδηγό/ περιήγηση στην πόλη της Αθήνας και την ευρύτερη περιοχή.

Σύμφωνα με το ΞΕΕ, η δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας κρατήσεων έχει στόχο:

* Την επιτάχυνση της καθολικής μετάβασης του τουριστικού κλάδου της Αθήνας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής οικονομίας.

* Τη μετεξέλιξη και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογικής αξίας που θα διατίθενται στους δυνητικούς επισκέπτες της Αθήνας και τους τουρίστες στα πλαίσια του : dream-plan – book – visit- share experience.

*Την επίτευξη συνεργιών μεταξύ διαφορετικών παρόχων τουριστικών υπηρεσιών για α) την παροχή προσωποποιημένων ανταγωνιστικών υπηρεσιών στους επισκέπτες, β) την ενίσχυση και αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και γ) την ανάδειξη των καλών επιχειρηματικών πρακτικών που παράγουν έντονο πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για την τουριστική αγορά της Αθήνας.

*Την επιτάχυνση της καθολικής μετάβασης του τουριστικού κλάδου της Αθήνας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής οικονομίας .

*Τη μετεξέλιξη και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογικής αξίας που θα διατίθενται στους δυνητικούς επισκέπτες της Αθήνας και τους τουρίστες στα πλαίσια του : dream-plan – book – visit- share experience.

* Την επίτευξη συνεργιών μεταξύ διαφορετικών παρόχων τουριστικών υπηρεσιών για α) την παροχή προσωποποιημένων ανταγωνιστικών υπηρεσιών στους επισκέπτες, β) την ενίσχυση και αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και γ) την ανάδειξη των καλών επιχειρηματικών πρακτικών που παράγουν έντονο πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για την τουριστική αγορά της Αθήνας.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.