Quantcast
Opel: Αύξηση 4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη και 16% στην Ελλάδα - enikonomia.gr
share

Opel: Αύξηση 4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη και 16% στην Ελλάδα

δημοσιεύτηκε:

Η Opel για μία ακόμα φορά κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρεία πούλησε περίπου 1,16 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2016. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση περίπου 46.000 μέσα σε ένα χρόνο, ή 4% και είναι ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων από το 2011.

Συνολικά, η Opel πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε 18 από 22 αγορές, μεταξύ άλλων, σε Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία και Πολωνία. Το μερίδιό της αυξήθηκε επίσης σε δώδεκα αγορές. Το μερίδιο της Opel/Vauxhall επί του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς παρέμεινε στα ίδια επίπεδα 5,73%. Οι αισθητά χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων στη Βρετανία μετά την ψηφοφορία για το Brexit αντισταθμίζουν την αύξηση του μεριδίου σε πολυάριθμες Ευρωπαϊκές αγορές.

Το νέο Opel Astra ήταν ο κύριος συντελεστής αύξησης πωλήσεων στην Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016” κατέγραψε πάνω από 285.000 νέες ταξινομήσεις – αύξηση πάνω από 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έτσι απέσπασε τον τίτλο του bestseller της Opel.

«Διατηρήσαμε τη θέση μας και αυξήσαμε τις πωλήσεις μας σε ένα δύσκολο περιβάλλον το 2016. Είμαστε αισιόδοξοι για το 2017. Θα συνεχίσουμε την ανοδική πορεία χάρη στην προϊοντική μας επέλαση με ελκυστικά νέα μοντέλα. Θα διεκδικήσουμε μία καλή θέση στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των CUV με τα νέα μας μοντέλα Crossland X και Grandland X» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales, Peter Christian Küspert.

Η Opel βρίσκεται αυτή τη στιγμή εν μέσω της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης στην ιστορία της και θα λανσάρει 29 νέα μοντέλα στην αγορά από το 2016 μέχρι το 2020, επτά από τα οποία μόνο το 2017. Γι’ αυτό το μότο της φετινής χρονιάς είναι “7 το 17”.

Επιπλέον της νέας γενιάς του Insignia, που θα διατίθεται σαν 5θυρο sedan (Insignia Grand Sport), station wagon (Insignia Sports Tourer) και crossover (Insignia Country Tourer), η εταιρεία θα λανσάρει επίσης δύο μοντέλα στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία CUV (Crossover Utility Vehicles) – τα Crossland X και Grandland X. Επιπλέον, την άνοιξη θα κυκλοφορήσει το ηλεκτρικό μοντέλο Ampera-e – γνήσιος πρωταθλητής αυτονομίας. Η προϊοντική επέλαση του 2017 θα ολοκληρωθεί με μία ιδιαίτερα ελκυστική έκδοση του Opel Vivaro.

Αναφορικά με την Ελληνική Αγορά, την εικόνα των πωλήσεων της εταιρείας έδωσε ο Λεωνίδας Μισσαλάκης Δ/ντης Πωλήσεων GM Hellas. «Το 2016 έκλεισε βρίσκοντας την Opel σε μία ισχυρή θέση, 3η στην κατάταξη ταξινομήσεων Επιβατικών με μερίδιο 9% και αύξηση πωλήσεων 16% σε σχέση με το 2015. Χαρακτηριστική είναι η επίδοση της μάρκας στην κατάταξη ταξινομήσεων Λιανικής Επιβατικών, που τερμάτισε στη 2η θέση (μία θέση πάνω σε σχέση με το 2015) και μερίδιο αγοράς 9,2%. Η Opel, ανανέωσε όλη την γκάμα των κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, προσφέροντας οικονομία και χαμηλότερους ρύπους σε όλα τα μοντέλα της. Έτσι, σε επίπεδο επίδοσης μοντέλων το Astra, Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016, ήρθε 1ο στην κατηγορία του με μερίδιο 13,14%, ενώ το Corsa 2ο στην κατηγορία του με μερίδιο 14,19%. Οι επιτυχίες αυτές μας δίνουν ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη με μεγαλύτερη αισιοδοξία αφού ο καταιγισμός των νέων μοντέλων της μάρκας μας βρίσκεται προ των πυλών, με το πρώτο εξ’ αυτών, το νέο Mokka X να κάνει ήδη δυναμική είσοδο στην αγορά!»

Γιώργος Κ. Ανδρής


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.