Quantcast
Click away-επιστροφή προϊόντος: Τι πρέπει να κάνετε εάν δεν παίρνετε τα χρήματα σας πίσω - ΒΙΝΤΕΟ - enikonomia.gr
share

Click away-επιστροφή προϊόντος: Τι πρέπει να κάνετε εάν δεν παίρνετε τα χρήματα σας πίσω – ΒΙΝΤΕΟ

δημοσιεύτηκε:

Στις περιπτώσεις των καταστηματαρχών που αρνούνται να κάνουν αλλαγές προϊόντων ή να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελάτες που έχουν ψωνίσει με τον μέθοδο του click away αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Όπως είπε ο υφυπουργός” Έχω αναρτήσει στο υπουργείο Ανάπτυξης ,την επίσημη ιστοσελίδα τα δικαιώματα του καταναλωτή. Ισχύει ο νόμος και λέει το εξής: όλες οι παραγγελίες οι εξ’ αποστάσεως και το click away ανήκει σε αυτήν κατηγορία , έχει ο καταναλωτής σε αυτή τη κατηγορία παραγγελιών το δικαίωμα εντός 14 ημερών να επιστρέψει αζημίως το αγαθό που πήρε και να πάρει αμέσως, άμεσα, την ίδια στιγμή, πίσω τα χρήματα του “.
Και επανέλαβε ” Ξεκαθαρίζω όποιος καταναλωτής μας κάνει καταγγελία στο 1520 ότι κάποιο κατάστημα που του πούλησε ένα αγαθό εντός των 14 ημερών αρνήθηκε να δεχθεί την επιστροφή, θα κάνει την καταγγελία, θα στείλουμε αμέσως έλεγχο και θα επιβάλουμε αμέσως πρόστιμο. Ο νόμος ισχύει για όλα ανεξαιρέτως τα καταστήματα”.
Kαι συνέχισε λέγοντας ότι, το ίδιο ισχύει και για την επιστροφή χρημάτων καθώς θα πρέπει να επιστραφούν άμεσα τα χρήματα στον καταναλωτή στην περίπτωση αυτή.
Τέλος παρότρυνε τον εμπορικό κόσμο “να μην καταστρατηγεί τα δικαιώματα του καταναλωτή γιατί είναι προς δική του ζημία. Όσο ο καταναλωτής καταλαβαίνει ότι εάν συμβεί κάποιο λάθος θα έχει αμέσως τα χρήματα του πίσω, τόσο πιο εύκολο θα είναι να μπει να αγοράσει, εάν φοβάται ότι θα μπλέξει τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αγοράσει”.

Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.