Quantcast
Κόκκαλης: Η μάχη της φέτας συνεχίζεται - enikonomia.gr
share

Κόκκαλης: Η μάχη της φέτας συνεχίζεται

δημοσιεύτηκε:

Η μάχη για τη φέτα συνεχίζεται, δήλωσε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης
Βασίλης Κόκκαλης, ο οποίος εγκαινίασε την έκθεση Agrothessaly 2017.



«Η ελληνική κυβέρνηση
στις 16 Μαΐου 2016 δια του υπουργού κ. Αποστόλου πέτυχε ευνοϊκή δήλωση της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την φέτα. Η μάχη συνεχίζεται, δεν είναι εύκολη υπόθεση
και πρέπει να γίνει διακομματικό το θέμα, διότι η φέτα είναι εθνικός πλούτος»,
δήλωσε ο υφυπουργός στο ΑΠΕ – ΜΠΕ.



Στην ομιλία του, ο κ. Κόκκαλης τόνισε πως η έκθεση είναι σημαντική για τη
χώρα και τη πόλη της Λάρισας, διότι «θα αναδειχθούν από την έκθεση αξιόλογοι
άνθρωποι που θα μπουν μπροστά στο νέο παραγωγικό σχέδιο εξόδου από την κρίση».



Ο κ. Κόκκαλης επεσήμανε πως στόχος της κυβέρνησης είναι «η επανεκκίνηση της
αγροτικής οικονομίας» τονίζοντας πως το βασικό όραμα είναι «ένα βιώσιμο
ανταγωνιστικό μοντέλο ανάπτυξης της χώρας και μια οικονομία που θα παράγει
προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
της χώρας μας, τη γεωγραφική θέση και το παραγωγικό δυναμικό της»



Ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στα
προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία σε σχέση με τις εξαγωγές των
αγροτικών προϊόντων, λέγοντας πως το πρόβλημα είναι «ο χαμένος εξαγωγικός
προσανατολισμός». Για τον λόγο αυτό, είπε πως υπάρχει ανάγκη δημιουργίας μιας
«ισχυρής αναγνωρίσιμης ελληνικής ταυτότητας των προϊόντων, ενός ισχυρού brand
name που να διασφαλίζεται με αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους»



«Οι αλλαγές στις
διατροφικές συνήθειες των λαών δημιουργούν ‘ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον
αναζητώντας πιστοποιημένα προϊόντα ονομασίας προέλευσης γεωγραφικής ένδειξης,
βιολογικά και τοπικής ταυτότητας. Επομένως υπάρχει ανάγκη δημιουργίας εθνικής
στρατηγικής, όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη. Απαιτείται συνεπώς η
κατανόηση των χαρακτηριστικών της ζήτησης, καθώς και η χρήση νέων εργαλείων και
μεθόδων στην οργάνωση της παραγωγής, της διακίνησης και εμπορίας, αλλά και στον
τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή» σημείωσε.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.