Quantcast
Σε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στοχεύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας - enikonomia.gr
share

Σε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στοχεύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

δημοσιεύτηκε:

“Σκληρή δουλειά”, που πρέπει να γίνει “ενιαία και συντονισμένα, με στόχο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να έχει τουρισμό 365 μέρες το χρόνο”, περιλαμβάνει τους επόμενους μήνες το σύνολο των δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη περιοχής, όπως επεσήμανε ο περιφερειάρχης Κ.Μ. Απόστολος Τζιτζικώστας.

Μιλώντας σε εκδήλωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), το βράδυ της Τρίτης, όπου έγινε η παρουσίαση του έργου που υλοποιήθηκε κατά την τριετία 2014– 2016, καθώς και του νέου σχεδιασμού της ΠΚΜ στον τομέα του τουρισμού, ο κ.Τζιτζικώστας εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η ΠΚΜ κατάφερε να είναι η δεύτερη πιο ισχυρή τουριστικά περιφέρεια, μετά την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Τόνισε μάλιστα, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), την επόμενη πενταετία αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 21% στις αφίξεις της και 15% στα έσοδα.

Ενδεικτικά ο κ.Τζιτζικώστας ανέφερε ότι την πενταετία 2010-2015 οι διανυκτερεύσεις αυξήθηκαν κατά 65% ενώ η αύξηση των επισκέψεων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους άγγιξε το 300%. Αύξηση των αφίξεων σημειώθηκε επίσης, όπως ανέφερε, στο αεροδρόμιο Μακεδονία κατά 33%, και κατα 5% στα λιμάνια της περιφέρειας.

Ο περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας υπογράμμισε ότι τους μήνες Οκτώβρη και Νοέμβρη του 2016 σημειώθηκε αύξηση τουριστικού ρεύματος κατά 30% (σε σχέση με το 2015, προσθέτοντας “ανοίγουμε την ψαλίδα του χρόνου και πέρα από το παραδοσιακό διάστημα Απρίλιος-Σεπτέμβριος”.

Στο άνοιγμα σε νέες αγορές και στις νέες τεχνολογίες αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, μιλώντας για το σχεδιασμό των μελλοντικών δράσεων.

Προηγήθηκε μια αναδρομή για το πλαίσιο των ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης, που έγιναν την τριετία 2014-2016 και στις στοχευμένες συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, συνέδρια, συγκεκριμένα εργαστήρια (workshops) και σε ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) εξειδικευμένων δημοσιογράφων. Ο κ.Θάνος μίλησε -μεταξύ άλλων- για τις προωθητικές ενέργειες με σκοπό την προβολή της περιοχής και συγκεκριμένα στη δημιουργία θεματικών βίντεο, που προβάλλονται από το Travel Channel και αναδεικνύουν τον Όλυμπο, τη γαστρονομία, τους city break προορισμούς αλλά και το κλασικό “δίδυμο” ήλιος-θάλασσα.

Στοίχημα το άνοιγμα σε νέες αγορές

Ο κ.Θάνος τόνισε πως “από δω και πέρα το στοίχημα αφορά άνοιγμα σε νέες αγορές, στις οποίες περιλαμβάνεται το Ντουμπάι ενώ μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για τον εισερχόμενο από την Κίνα τουρισμό”. Για το λόγο αυτό, έχει δημιουργηθεί -μεταξύ άλλων- ειδική ιστοσελίδα στα κινέζικα με τουριστικές πληροφορίες για την περιοχή.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού τόνισε ακόμη ότι εστιάζει στην ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού (θρησκευτικός, ιαματικός, ιστορικός, συνεδριακός κτλ) και στη σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Στην εκδήλωση μίλησαν επίσης ο πρώην αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και νυν αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Κεντρικής Μακεδονίας Γιάννης Γιώργος, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού, Βούλα Πατουλίδου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου ενώ χαιρέτισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις, οι πρόεδροι της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) Αριστοτέλης Θωμόπουλος και του Γραφείου για τον Συνεδριακό Τουρισμό Θεσσαλονίκης (TCB), Δέσποινα Αμαραντίδου, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO ΑΕ, Κυριάκος Ποζρικίδης, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης και ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Κιλτίδης.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.