Quantcast
Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά από τη Marriott - enikonomia.gr
share

Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά από τη Marriott

δημοσιεύτηκε:

Της Εύας Οικονομάκη

 

Την επιστροφή της Marriott στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας, σηματοδοτεί η ένταξη του πολυτελούς τουριστικού συγκροτήματος Domes of Elounda στο χαρτοφυλάκιο της αλυσίδας Autograph Collection του ομίλου της Marriott.

Το ξενοδοχειακό συγκρότημα που βρίσκεται στην Ελούντα του Λασιθίου Κρήτης προσέλκυσε το ενδιαφέρον της εταρείας, η οποία το ενέταξε στο νέο της brand που περιλαμβάνει ιδιαίτερα και πολυτελή καταλύματα.

«Το Autograph Collection αποτελεί τον πυλώνα πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων της Marriott, η οποία αναλαμβάνει ένα ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων του συγκροτήματος», αναφέρουν ξενοδοχειακές πηγές.

Ολες οι πωλήσεις του πεντάστερου resort Domes of Elounda θα πραγματοποιούνται εφεξής μέσα από τη Marriott, η οποία αποτελεί μία εν δυνάμει δεξαμενή νέων ταξιδιωτών για την Κρήτη.

Η εμπορική αυτή συνεργασία θα ξεκινήσει από τις αρχές Οκτωβρίου, με το Domes of Elounda να εντάσσεται σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ξενοδοχειακών πωλήσεων και να αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση σε ώριμες τουριστικά αγορές εισερχόμενου τουρισμού.

Διεθνείς διακρίσεις

Λίγες ημέρες πριν, το Domes of Elounda βραβεύτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως το κορυφαίο πολυτελές ξενοδοχείο με σουίτες στην Ελλάδα (Leading Luxury All Suite Hotel), αλλά και ως το κορυφαίο ξενοδοχείο με σουίτες (Leading All Suite Hotel), με την ιδιοκτήτρια εταιρεία Ledra Hotels and Villas SA να αποσπά δύο ακόμη σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των World Travel Awards, που αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό απονομής βραβείων στον τουριστικό κλάδο.
Αξίζει να σημειωθεί πως την τελευταία διετία οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο Domes of Elounda ξεπερνούν τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ τα 13 εκατ. ευρώ ξεπερνά το επενδυτικό πρόγραμμα της Ledra Hotels and Villas SA συνολικά για την Ελούντα, όπου η εταιρεία διαθέτει και το Sentido Elounda Blu.

 

Δυναμικό Comeback

H Marriott, μία από τις τρεις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως, αποχώρησε πριν από σχεδόν δύο χρόνια από τη διαχείριση της ομώνυμης τότε μονάδας Athens Ledra Marriott, η οποία τώρα λειτουργεί με την επωνυμία Athens Ledra Hotel. Tότε, ωστόσο, στελέχη του ομίλου είχαν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής της Marriott στην ελληνική αγορά, κάτι το οποίο πραγματοποιείται λίγους μήνες αργότερα με την εμπορική συνεργασία της αλυσίδας με το Domes of Elounda.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.