Πιτσιόρλας: Ταχείες εξελίξεις για Αστέρα Βουλιαγμένης, Ελληνικό, ΔΕΣΦΑ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ταχείες εξελίξεις στα μέτωπα των ιδιωτικοποιήσεων του Αστέρα Βουλιαγμένης, του “Ελληνικού”, του ΔΕΣΦΑ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προανήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο

Τις επόμενες ημέρες η συμφωνία για τον Αστέρα

Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί η τελική συμφωνία για τον Αστέρα της Βουλιαγμένης, ώστε αμέσως μετά να υποβληθεί το νέο σχέδιο για την αξιοποίησή του. «Στον Αστέρα είχαμε μια παρέμβαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), όπου απέρριψε, ορθώς κατά την άποψή μου, το σχέδιο, διότι προέβλεπε μια παρέμβαση πάρα πολύ μεγάλη […] που άλλαζε εντελώς τον χαρακτήρα της περιοχής. Εμείς διαπραγματευτήκαμε με τους επενδυτές και αποδέχτηκαν με το ίδιο τίμημα μια λύση πολύ κοντά σε αυτό που θέτει το ΣτΕ. […] Το νέο σχέδιο, επειδή είναι κοντά στην απόφαση του ΣτΕ, δεν θα έχει προβλήματα, πατάει πάνω σε αυτή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιόρλας.

Ολοκληρώνεται η διαπραγμάτευση για το “Ελληνικό”

 

Σχετικά με το “Ελληνικό”, «μια τεράστια επένδυση ύψους 6 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια», ο κ.Πιτσιόρλας εκτίμησε ότι εντός των πρώτων μηνών του 2016 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία τελικής διαπραγμάτευσης και συνεννόησης με τους επενδυτές για βελτιώσεις πάνω στο σχέδιο, ώστε να μπορέσει η επένδυση να μπει σε φάση αδειοδότησης και να ξεκινήσει η υλοποίησή της. Στη διαπραγμάτευση σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι δήμοι και η περιφέρεια.

 

Τον Φεβρουάριο νεότερα για ΔΕΣΦΑ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε σχέση με την εταιρεία ΔΕΣΦΑ (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου), ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ υπενθύμισε ότι αυτή έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον δύο μεγάλων σχημάτων, ενός ιταλικού με μια μεγάλη εταιρεία, τη Snam και ενός βελγικού-ισπανικού (στο οποίο συμμετέχει η Flaxis), που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την αζέρικη Socar. “Και τα δύο σχήματα διενεργούν έλεγχο στα στοιχεία της ΔΕΣΦΑ και πιστεύω ότι κι αυτή η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέσα στον Φεβρουάριο για να υποβάλλουν προσφορές και να γίνει τελικά η ολοκλήρωση του σχήματος που θα πάρει την εταιρεία. Αν αυτό ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι συνδέεται και με την ιστορία του Διαδριατικού Αγωγού (TAP), θα είναι ένα τεράστιο βήμα για τα θέματα φυσικού αερίου“ υπογράμμισε.

O Φεβρουάριος φαίνεται ότι είναι ο μήνας- “κλειδί” και για την υπόθεση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.).

 

Το νέο ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων

 

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ.Πιτσιόρλας και στο Νέο Ταμείο, στο οποίο θα υπαχθεί το ΤΑΙΠΕΔ, μαζί με το ΤΧΣ, τις ΔΕΚΟ και τα ακίνητα του δημοσίου. Όπως είπε, το νέο ταμείο θα συγκροτηθεί και θα αρχίσει να λειτουργεί εντός των πρώτων μηνών του 2016.
Σε σχέση, τέλος, με την Εγνατία Οδό, επισήμανε ότι δεν ήταν στο πρόγραμμα των άμεσων αποκρατικοποιήσεων, αλλά στο ευρύτερο του ΤΑΙΠΕΔ. “Είναι από τα θέματα που θα ακολουθήσουν το πρώτο κύμα. Μιλάμε για την παραχώρηση του δρόμου και όχι της εταιρείας”, διευκρίνισε.

 

 

Exit mobile version