Αύξηση 66% σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat στην Ελλάδα

Η φετινή αύξηση των πωλήσεων της Seat δεν επιβραδύνθηκε
καθόλου κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών. Τον Αύγουστο, ένα μήνα κατά
τον οποίο ιστορικά καταγράφονται οι χαμηλότεροι ετήσιοι όγκοι στις περισσότερες
αγορές, η Seat παρέδωσε 29.700 οχήματα, το οποίο ισοδυναμεί με αύξηση 17,3% σε
σχέση με τον Αύγουστο του 2016 (25.300). Με αυτή την αύξηση, οι πωλήσεις της
Seat από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο αυξήθηκαν κατά 13,7% συνολικά
φτάνοντας συνολικά τα 315.100 οχήματα, 38.000 περισσότερες μονάδες από την ίδια
περίοδο της περσινής χρονιάς.



Ο Αντιπρόεδρος της Seat για τις Πωλήσεις και το Marketing
Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «Ο Αύγουστος ήταν ένας ακόμη θετικός μήνας για να
συνεχίσουμε την εδραίωση της συσσωρευμένης ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του έτους
και τη θέση μας ως μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη».
Ο Griffiths πρόσθεσε ότι «την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε τις πωλήσεις του
Arona, του δεύτερου SUV μας, και πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει την ίδια θετική
πορεία με το Ateca. Όλο και περισσότεροι πελάτες αγοράζουν SUV και το Arona,
όπως και το Ateca, έχουν ως στόχο να γίνουν τα αυτοκίνητα ορόσημα στην
κατηγορία τους».



Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο, η Ισπανία, όπου η SEAT
κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των
παραδόσεων με 66.900 οχήματα (+20,4%). Η Γερμανία παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη
πωλήσεων με 8.600 παραδόσεις οχημάτων τον Αύγουστο και τα νούμερά της για το
τρέχον έτος βελτιώθηκαν κατά 11,9% σε 65.100 αυτοκίνητα, ενώ το Ηνωμένο
Βασίλειο ήρθε τρίτο, σημειώνοντας σταθερή ανάπτυξη πάνω από 20% (35.800 μονάδες
+21,3%).



Και στην χώρα μας ο Αύγουστος έκλεισε επίσης σημαντικά
βελτιωμένος για την Seat σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με 100 συνολικά
ταξινομήσεις, η απόδοση βελτιώθηκε κατά 66% σε σχέση με τις περσινές 60
ταξινομήσεις του ίδιου μήνα. Στο σύνολο του 8μήνου άξια προσοχής είναι η
βελτίωση σε επίπεδο λιανικών ταξινομήσεων, αφού με 645 ταξινομήσεις λιανικής
και αντίστοιχο μερίδιο αγοράς 2.4%, η απόδοση είναι βελτιωμένη κατά 38% σε
σχέση με τις 467 ταξινομήσεις λιανικής της αντίστοιχης περσινής περιόδου που
αντιστοιχούσαν σε μερίδιο αγοράς 1.9%.






Η επιθετική προϊοντική πολιτική μεταφέρεται στην Φρανκφούρτη


Την επόμενη εβδομάδα η Seat θα βρεθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου
της Φρανκφούρτης με την παγκόσμια πρεμιέρα του Arona, την τελευταία προσθήκη
στην μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της Μάρκας, το οποίο ακολουθεί τα
χνάρια του Ateca, του Leon και του Ibiza, τα οποία λανσαρίστηκαν τους
τελευταίους 18 μήνες. Επιπλέον, στη Φρανκφούρτη η Seat θα παρουσιάσει το αποκλειστικό
Leon CUPRA R, μία περιορισμένη έκδοση μόλις 799 μονάδων του πιο ισχυρού
μοντέλου της Μάρκας, το οποίο θα διατεθεί προς πώληση στα τέλη του 2017 και το
νέο Ibiza 1.0 TGI, την έκδοση με φυσικό αέριο. Το Ibiza TGI θα είναι το τρίτο
μοντέλο της Seat με φυσικό αέριο, ακολουθώντας το Leon και το Mii. Το 2018, το
Arona TGI θα προστεθεί στην γκάμα των αυτοκινήτων της Seat με φυσικό αέριο.

Exit mobile version