Αγορά ΙΧ: Αύξηση 13,5% στις πωλήσεις τον Φεβρουάριο

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr

Αύξηση 13,5% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.

Ειδικότερα τον δεύτερο μήνα του 2015 οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων ανήλθαν σε 4.948 οχήματα έναντι 4.356 ΙΧ τον αντίστοιχο μήνα του 2014.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται καθαρά στις πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων που προορίζονται τόσο για την ανανέωση στόλων στις πολυεθνικές όσο και στις εταιρείες ενοικιάσεων ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν.

Αλλωστε όπως επισημαίνουν  στο Enikonomia σχεδόν τα 2.000 αυτοκίνητα από το σύνολο των πωλήσεων αποκτήθηκαν από εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικίασης…

Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατέγραψε οριακή αύξηση 0,5% καθώς διατέθηκαν 10.796 νέα ΙΧ στο πρώτο δίμηνο του 2015 έναντι 10.742 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Πρώτη η Toyota

Η Toyota βρέθηκε και αυτό το μήνα στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων νέων ΙΧ με 650 μονάδες και κατέγραψε αύξηση 20,59%. Στη δεύτερη θέση τον Φεβρουάριο βρέθηκε η Nissan με 532 ΙΧ και αύξηση 110,28%. Στην Τρίτη θέση βρέθηκε η VW με 433 μονάδες και αύξηση 0,93%.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Opel με 406 ΙΧ καταγράφοντας ωστόσο μείωση στις πωλήσεις της σε ποσοστό 4,92%. Την πρώτη πεντάδα ολοκληρώνει η Peugeot με 311 αυτοκίνητα σημειώνοντας ρεκόρ αύξησης με ποσοστό 1.536,84%.

Στη συνέχεια ακολουθούν η Ford με 272 (33,9%), η Citroen με 246 (2,5%), η Fiat με 236 (-7,45%), η Mercedes με 210 (14,13%), η Hyundai με 194 (-38,02%), η Skoda με 189 (-21,58%), η BMW με 185 (36,03%), η Volvo με 168 (55,56%), η Audi με 160 (1,91%), η Suzuki με 154 (-29,3%) και η Renault με 151 αυτοκίνητα και ποσοστό αύξησης 22,76%.

Ολες οι υπόλοιπες εισαγωγικές σημείωσαν διψήφιες ή μονοψήφιες πωλήσεις…

Πάντως τον Φεβρουάριο η Porsche πούλησε 2 αυτοκίνητα, η Cadillac ένα μοντέλο, η Land Rover τρία αυτοκίνητα και η Lexus 9 μοντέλα…

Διαβάστε αναλυτικά τις πωλήσεις νέων ΙΧ:

Exit mobile version