Από 18.500 ευρώ το Fiat 500X!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Ένα διαφορετικό μοντέλο παρουσίασε η Fiat στην Ελλάδα που αφορά σε ένα μικρό crossover της οικογένειας 500 με το λογότυπο Χ το οποίο διαθέτει μοναδική σχεδίαση, οικονομικούς κινητήρες και βέβαια τετρακίνηση.

Μοναδικό στιλ
Το Fiat 500X προσφέρει ευελιξία, αξιοπιστία και ποιότητα, αξίες ενταγμένες στις συμπαγείς του διαστάσεις, στον άνετο εσωτερικό χώρο, καθώς επίσης και στην εφαρμογή της πιο εξελιγμένης τεχνολογίας στην υπηρεσία της ασφάλειας και της άνετης μεταφοράς.

Με την πρώτη ματιά είναι ξεκάθαρο ότι σε αυτό το αυτοκίνητο οι στιλιστικές ρίζες του 500 βρίσκουν μια ολοκαίνουργια έμπνευση, πιο «μυώδη» αυτή τη φορά.

Από το πλάι, είναι ολοφάνερη η δυναμική σχεδίαση και ο off road χαρακτήρας του, μέσω μιας μεσαίας γραμμής ελαφρά κεκλιμένης εμπρός, που ενισχύει την αίσθηση της γεροδεμένης κατασκευής.

Το σχήμα και η ιδέα του ιστορικού 500 ξεχωρίζουν ευχάριστα, αλλά δοσμένα με έναν καθαρότερο, μοντέρνο τρόπο.

Όλα αυτά ενισχύονται ακόμα περισσότερο από την απόσταση από το έδαφος 162 χιλιοστά για τις εκδόσεις FWD και 179 χιλιοστά για τις τετρακίνητες εκδόσεις – και από τους μεγάλους τροχούς.

Την ίδια στιγμή, το 500X προσφέρει λύση σε όσους έχουν να αντιμετωπίσουν την καθημερινή κίνηση στις πόλεις, χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις του.

Κινητήρες
Το νέο Fiat 500X προσφέρει μια πλήρη γκάμα κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης, απαντώντας σε όλες τις χρήσεις του αυτοκινήτου, με στόχο τις μέγιστες επιδόσεις, την ελάχιστη κατανάλωση και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Διαθέσιμη κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα διαθέτει τους: 1.4 Turbo MultiAir 2 140 HP (με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο), 1.6 “E-torQ” 110 HP (με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς), ενώ η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα διαθέτει τους: 1.6 MultiJet II 120 HP (εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο), 2.0 MultiJet II 140 HP (9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς).

Η γκάμα θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2015 με τον 1.4 Turbo MultiAir 2 170 HP (με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση) και τον 1.4 Turbo MultiAir II 140 HP ο οποίος θα είναι επίσης διαθέσιμος με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τέλος διαθέσιμος θα είναι και ο turbodiesel κινητήρες: ο 1.3 MultiJet II 95 HP (5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και εμπρός κίνηση).

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων
Το 500X crossover είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat που προσφέρει το αυτόματο ή χειροκίνητο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων. Αυτό το σύστημα μετάδοσης, τοποθετείται στους κινητήρες 1.4 Turbo MultiAir II 170 HP και 2.0 MultiJet II 140 HP, προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων η καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού και η εξαιρετικά ομαλή παροχή της ισχύος.

Τετρακίνηση και σύστημα αποσύνδεσης πίσω άξονα
Το νέο Fiat 500X είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και τετρακίνηση. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τετρακίνησης του νέου crossover της Fiat, είναι η υιοθέτηση ενός συστήματος αποσύνδεσης του πίσω άξονα, που μειώνει την απώλεια ενέργειας όταν δεν απαιτείται η λειτουργία της τετρακίνησης, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλότερη  κατανάλωση. Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει αυτό το σύστημα. Το σύστημα απεμπλοκής του πίσω άξονα εναλλάσσει αρμονικά τη μετάδοση κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, για την καλύτερη εκμετάλλευση της ροπής σε κάθε στιγμή, χωρίς να χρειάζεται κάποια εντολή από τον οδηγό.

Εκκίνηση από τις 18.500 ευρώ
Διαθέσιμη κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου στην Ελληνική αγορά, είναι η γκάμα των βενζινοκινητήρων 1.4 Turbo MultiAir 2 140 HP (με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 1.6 “E-torQ” 110 HP (με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς).

Ανάλογα, η διαθέσιμη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από τους 1.6 MultiJet II 120 HP (εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 2.0 MultiJet II 140 HP (9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς).
Οι παραγγελίες αναμένεται να ανοίξουν μέσα στον Νοέμβριο του 2014, ενώ τα πρώτα Fiat 500X θα παραδοθούν στους πελάτες τον Μάρτιο του 2015, οπότε έχει προγραμματιστεί το επίσημο λανσάρισμα.

Η γκάμα του νέου Fiat 500X ξεκινά από 18.500 ευρώ (1.6 “E-torQ” 110 HP Pop).

Exit mobile version