Διπλώματα οδήγησης: Πότε ξεκινά η ψηφιακή ανανέωσή τους – Όλα όσα δήλωσε ο Γεωργαντάς

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνεται η ανανέωση των διπλωμάτων οδήγησης με λίγα «κλικ», ‘όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς μιλώντας στην εφημερίδα ” Ελεύθερο Τύπο” .

Όπως είπε Γεωργαντάς ” Η ψηφιακή ανανέωση αδειών οδήγησης είναι η πρώτη υπηρεσία , που θα μπει σε διαδικασία ενεργοποίησης, αργότερα αυτό τον μήνα.Οι υπόλοιπες θα ακολουθήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Μια από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις που μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης και θα αποτελέσουν κλειδί για την εξέλιξη του απλού και ψηφιακού κράτους είναι το Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών του Δημοσίου.

Μέσα από αυτό, κάθε πολίτης, θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει εξαρχής και οριζόντια τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για τη διεκπεραίωση της εκάστοτε υπόθεσης του με το Δημόσιο και τον φορέα που πρέπει να απευθυνθεί. Με αυτόν τον τρόπο, θα εξαλειφθούν οι διαφορετικές ερμηνείες που πολλές φορές μπορεί να συναντάμε μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών, γλιτώνοντας ταλαιπωρία και παρανοήσεις. Στην ουσία του, το Μητρώο προσφέρει στον πολίτη την απαραίτητη γνώση ώστε να συνομιλεί και να συνδιαλλάσσεται με το κράτος εύκολα, γρήγορα και στοχευμένα. Για αυτό και θα αποτελέσει μεταρρύθμιση-κλειδί για την εξυπηρέτηση του, ωθώντας τη σχέση πολίτη-Δημοσίου, σε μια νέα, πιο παραγωγική εποχή”.

Ψηφιακές βεβαιώσεις εγγράφου ψηφιακά ιδιωτικά συμφωνητικά: Πόσες έχουν πραγματοποιηθεί

Μεταξύ άλλων μίλησε και για τις ψηφιακές βεβαιώσεις εγγράφου και για τα ψηφιακά ιδιωτικά συμφωνητικά. Όπως είπε ” Η ψηφιοποίηση του γνησίου της υπογραφής είναι μια ακόμη υπηρεσία που έρχεται να αφαιρέσει σημαντικά βάρη από την καθημερινότητα του πολίτη και του επιχειρηματία. Ουσιαστικά, η Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου και η Ψηφιακή Βεβαίωση Ιδιωτικού Συμφωνητικού, υπηρεσίες που παρουσίασε ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης στον Πρωθυπουργό, την περασμένη εβδομάδα, δίνουν στους πολίτες τη δυνατότητα να βεβαιώνουν ψηφιακά την υπογραφή τους σε κάθε έγγραφο ψηφιακά, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ ή στα Αστυνομικά Τμήματα. Όπως κάθε εναλλακτική που έχουμε δημιουργήσει, έτσι και αυτή στοχεύει στην εξοικονόμηση χρόνου και ταλαιπωρίας για τους πολίτες. Και οι πολίτες το αντιλαμβάνονται. Μέσα σε μόλις λίγες ημέρες, έχουν πραγματοποιηθεί 21.563 ψηφιακές βεβαιώσεις εγγράφου και 708 ψηφιακά ιδιωτικά συμφωνητικά”.

Ψηφιοποίηση των ΚΕΠ: Σε τι φάση βρίσκεται αυτό το σχέδιο εκσυγχρονισμού και τι περιλαμβάνει η επόμενη φάση του εκσυγχρονισμού τους;


Στην ερώτηση σε τι φάση βρίσκεται αυτό το σχέδιο εκσυγχρονισμού των ΚΕΠ και τι περιλαμβάνει η επόμενη φάση του εκσυγχρονισμού τους απα΄ντησε ότι ” Πράγματι, τα ΚΕΠ περνούν σταδιακά σε μια νέα εποχή, ώστε να ανταποκρίνονται πιο αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της συγκυρίας. Έχουμε δρομολογήσει μια συνολική αναβάθμιση, σε επίπεδο λειτουργικό και αισθητικό αλλά και σε επίπεδο αναβάθμισης της τεχνολογικής υποδομής του δικτύου. Tα ΚΕΠ θα έχουν σύντομα νέο λογότυπο και θα βγει στον αέρα νέα ιστοσελίδα, πιο λειτουργική, φιλικότερη προς τον πολίτη και με περισσότερες δυνατότητες. Επίσης, ξεκινά η υλοποίηση του νέου Πληροφοριακού Συστήματος των ΚΕΠ, το οποίο θα διασυνδεθεί με όλα τα κομβικά μητρώα του Δημοσίου, με στόχο την επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών καθώς και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας και την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων των ΚΕΠ. Μάλιστα, η σχετική προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου υπογράφηκε χθες από τον γενικό γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης Λεωνίδα Χριστόπουλο”.


Exit mobile version