DS3 Cabrio με ελάχιστο κόστος χρήσης και 130 ίππους

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr





















Ένα διαφορετικό cabrio μοντέλο παραθέτει η πολυτελής
γαλλική φίρμα DS που ακούει στο όνομα DS3 το οποίο εμφανίζεται «ανοικτό» σε όλες τις προκλήσεις.


Μάλιστα όταν κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος
βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,2 λίτρου ο οποίος αποδίδει 130 ίππους με
ελάχιστο κόστος χρήσης τότε αποτελεί μία άκρως δελεαστική πρόταση στην
κατηγορία των cabrio αυτοκινήτων.


H τιμή εκκίνησης για το DS3 cabrio κυμαίνεται στα 17.245 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση της δοκιμής
μας η οποία αποδίδει 130 ίππους ανέρχεται σε 25.442 ευρώ.



Ένα διαφορετικό cabrio


Το DS3
Cabrio
αποτελεί ένα ξεχωριστό μοντέλο καθώς διατηρούνται οι κολώνες τόσο στις
πόρτες όσο και στο αμάξωμα και η μεταλλική οροφή έχει αντικατασταθεί από
ύφασμα. Μάλιστα η υφασμάτινη οροφή είναι ηλεκτρικά ανοιγόμενη και αναδιπλώνεται
μέχρι πίσω κρύβοντας το παρμπρίζ αλλά μειώνει στο ελάχιστο την ορατότητα.
Ωστόσο για τη διαδικασία παρκαρίσματος υπάρχουν αισθητήρες αλλά νομίζουμε πως
είναι αισθητή η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας…


Το αμάξωμα είναι πιο ενισχυμένο σε σχέση με τις συμβατικές
εκδόσεις του DS3 με τις ενισχύσεις αυτές να αυξάνουν το βάρος του κατά 30 κιλά.



130 ίπποι


Κάτω από το καπό του DS3 της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί η ισχυρή έκδοση του γνωστού
βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρου που αποδίδει 130 ίππους και
συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.


Το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο στην πράξη αποδείχθηκε πως
κινεί πολύ άνετα το αμάξωμα του DS3
Cabrio
και εξακολουθεί να ανταποκρίνεται θετικά καθ’ όλη τη διάρκεια
μετακίνησης του πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα.


Παράλληλα ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός πως ο ήχος
που παράγει το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο είναι εξαιρετικά χαμηλό και σε καμία
περίπτωση δεν γίνεται έντονος στην καμπίνα επιβατών.


Οι επιδόσεις έρχονται να συμπληρώσουν με τον καλύτερο τρόπο
αυτή την έκδοση τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα της, ενώ στο κομμάτι της
κατανάλωσης απαιτεί περίπου 6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες ενώ αν ο
οδηγός του είναι συνετός τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από
τα 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.




Οδηγική απόλαυση

Οδηγικά το DS3 Cabrio επωφελείται μέσω της σφιχτής ρύθμισης
της ανάρτησής του και με αρωγό του τον ισχυρό και πολύ καλό σε απόκριση
κινητήρα μπορεί να πει ναι σε σπορ αναζητήσεις.


Ωστόσο η άνεση δεν λείπει από τους επιβάτες κάτι το οποίο
αντανακλά η πολυτελής γαλλική μάρκα.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το DS3 Cabrio κινείται με άνεση και ασφάλεια
είτε είναι «κλειστή» είτε «ανοικτή» η οροφή του αυτοκινήτου.


Ο οδηγός θα εκτιμήσει δεόντος την ζωντάνια του κινητήρα αλλά
και την οικονομία του.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις
του αμαξώματος είναι πολύ μικρές και τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά.


Παράλληλα αν ο καιρός το επιτρέπει να κινηθεί κανείς με
αναδιπλωμένη την οροφή θα αντιληφθεί την μοναδικότητα του cabrio μοντέλου.


Μέσα στην πόλη το DS3 Cabrio αποδείχθηκε ευέλικτο, γρήγορο και οικονομικό ενώ η εύκολη
αναδίπλωση της οροφής ακόμη και τμηματικά λειτουργεί θετικά στην… ψυχολογία των
επιβατών του.


Παράλληλα η ανάρτηση φιλτράρει με τον καλύτερο τρόπο τις
ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν επιτρέπει να εισέλθουν στην καμπίνα επιβατών
περίεργοι ήχοι…


Tα φρένα είναι ικανά και ανταποκρίνονται πλήρως στον σπορτίφ
χαρακτήρα αυτής της έκδοσης του DS3 Cabrio.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κόστος χρήσης


Εξοπλισμός


Οροφή



ΚΑΤΑ


Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας








Exit mobile version