Επανέρχεται η κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα – Αυστηρές ποινές σε συνεργεία που τα “πειράζουν”

Την επαναφορά της κάρτας θορύβου για τα δίκυκλα και των αυστηρών ποινών στα συνεργεία που προχωρούν σε παρεμβάσεις προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή των Νίκου Ρογκάκου και Γιώργου Χουδαλάκη, ο κ. Κεφαλογιάννης είπε χαρακτηριστικά ότι “σκεφτόμαστε να επαναφέρουμε την κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα και όλα τα οχήματα και κάποιες αυστηρές ποινές στα συνεργεία που προχωρούν σε διάφορες παρεμβάσεις στα δίκυκλα ή και γενικότερα σε οχήματα, όπως η αφαίρεση του φίλτρου που συγκρατούν τα σωματίδια που εκπέμπουν από τους ρύπους. Ή όταν χρησιμοποιούν συστήματα εξάτμισης ή άλλα εξαρτήματα μη εγκεκριμένα και μη συμβατά με τα όρια θορύβου και όχι μόνο”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, “θα πρέπει να εξετάσουμε και τον εξοπλισμό των λιγοστών οχημάτων που διαθέτει το υπουργείο Μεταφορών με τα ειδικά μηχανήματα μέτρησης, τα ντεσιμπελόμετρα έτσι ώστε να ξεκινήσουν τα μεικτά κλιμάκια ελέγχους και με τη συνδρομή της Τροχαίας αλλά και με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειών. Πρέπει να υπάρξουν συνολικές δράσεις για τον έλεγχο και των εξατμίσεων και των άλλων εξαρτημάτων σχετικά με το εάν είναι συμβατά και με τον θόρυβο και με άλλες προδιαγραφές”.


Σχετικά με την ηχορύπανση από τα ηχεία στα αυτοκίνητα, ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι “αυτό είναι και αρμοδιότητα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και αν είναι κάτι εκτός νομιμότητας τότε θα πρέπει να αντιμετωπιστεί”.

Σχετικά με τους χώρους στάθμευσης για τα μηχανάκια ο υφυπουργός υποστήριξε ότι “υπάρχει ένας νόμος του 2003 που προέβλεπε την έκδοση μιας ΚΥΑ, η οποία θα καθόριζε τα αρμόδια όργανα, τους χώρους και τις προϋποθέσεις για τη διατήρηση και λειτουργία σταθμών δίκυκλων και μοτοποδηλάτων, η οποία παρέμεινε ανενεργή. Υπάρχουν οικόπεδα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ως χώροι στάθμευσης. Αυτή τη στιγμή είναι ολοκληρωμένη η υπουργική απόφαση, θα σταλεί και στο Περιβάλλοντος και προχωράμε”.

Ακούστε το ηχητικό:

Δεν υπάρχει υποστήριξη HTML5https://media.enikonomia.gr/data/podcasts/226908_cb95607e1b-a3115e9b852d18e8.mp3

Exit mobile version