Honda CR-V i-DTECH Auto: Δύναμη, άνεση και οικονομία

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr




To κορυφαίο τετρακίνητο μοντέλο της Honda με την
ονομασία CR-V απέκτησε
και 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες στον οδηγό για
ξεκούραστες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.


Παράλληλα το Honda CR-V διαθέτει
επιπλέον απίστευτους χώρους, κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 160 ίππων και
ιαπωνική αξιοπιστία.


Ωστόσο για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει 37.350
ευρώ καθώς διατίθενται μόνο στην Elegance έκδοση αλλά θα πρέπει να
συνυπολογιστεί η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.



Δυναμική σχεδίαση


Το ανανεωμένο Honda CR-V
πραγματικά σχεδιαστικά σε κερδίζει από την πρώτη ματιά καθώς η ιαπωνική
εταιρεία κατάφερε να τονίσει ιδιαίτερα το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου με τα
νέα φωτιστικά σώματα LED
με την ξεχωριστή μάσκα ενώ επίσης πιο δυναμικός είναι και ο νέος προφυλακτήρας
με τους μακρόστενους προβολείς ομίχλης και τις εισαγωγές αέρα.


Στο πίσω μέρος είναι εμφανές το μικρό φρεσκάρισμα στον
προφυλακτήρα αλλά και στο φόντο των φωτιστικών, που προσδίδουν την ανανέωση του
μοντέλου.


Στο εσωτερικό της ανανεωμένης γενιάς του Honda CR-V οι αλλαγές είναι περιορισμένης έκτασης
σε σχέση με τον προκάτοχό του αλλά τους επιβάτες κερδίζει από την πρώτη στιγμή
η οθόνη αφής 7 ιντσών του νέου συστήματος infotainment Honda Connect στο κέντρο της
κονσόλας. Ωστόσο η έλλειψη GPS έκανε αισθητή την απουσία του…


Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η εσωτερική άνεση, με
άπλετους χώρους για 5 ενήλικες (πλήρως επίπεδο δάπεδο πίσω παρά την τετρακίνηση)
και πορτ-μπαγκάζ με μεγάλη χωρητικότητα 586 λίτρων.


‘Οσον αφορά στα ποιοτικά τα δεδομένα παραμένουν στα πολύ
καλά επίπεδα που γνωρίζαμε, με μαλακό πλαστικό στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό και
πολύ καλή συναρμογή για όλα τα υπόλοιπα πλαστικά.




Κινητήρας 1.600 κ.εκ. diesel με 160 ίππους!



Κάτω από καπό του ανανεωμένου CR-V της δοκιμής μας βρίσκονταν ο νέος 1.600άρης diesel κινητήρας με απόδοση 160 ίππων,
που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.



Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας φέρει δύο turbο που λειτουργούν σε 3 στάδια.


Ειδικότερα κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές
αναλαμβάνει η «μικρή» τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες περίπου στροφές δουλεύουν
και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το
δεύτερο και μεγαλύτερο turbo.


Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την απόδοσή του σε
ολόκληρο το φάσμα των στροφών του.


Το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του Honda CR-V διαθέτει μια
πολύ κοντή πρώτη σχέση για γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ οι μακριές 6-9
σχέσεις έχουν σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση
μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.



«Παντός» εδάφους


Το νέο Honda CR-V αποδείχθηκε ένα όχημα που
μπορεί να κινηθεί παντού καθώς από την μία μεριά η ύπαρξη της τετρακίνησης και
από την άλλη η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος δημιουργούν τις
ιδανικές συνθήκες για κίνηση ακόμη και σε δύσβατα μονοπάτια.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το CR-V θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του από την ευθύτητα αλλά και την
ευστάθεια που προσδίδει ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει
τα 180 χλμ./ώρα.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το CR-V κινείται με απίστευτη άνεση ενώ η ύπαρξη τετρακίνησης αλλά και
της υψηλής ροπής του πετρελαιοκινητήρα αποτελούν πραγματικό σύμμαχο στον οδηγό.


Εκτός δρόμου αναλαμβάνει δράση η τετρακίνησης η οποία
αποτελείται από ένα πολύδισκο συμπλέκτη νέας γενιάς που στέλνει ροπή και στον
πίσω άξονα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, έχοντας τη δυνατότητα να φθάσει
έως και το 50:50 εμπρός-πίσω.


Στην πράξη, η εμπλοκή του είναι άμεση και γρήγορη,
φροντίζοντας ώστε να «μαζεύει» τις όποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου
στις στροφές και να αυξάνει τα δεδομένα της ασφάλειας.


Ωστόσο το μεγάλου «ατού» του CR-V αποτελεί το κόστος χρήσης καθώς τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται
σε μόλις 154,8 ευρώ ενώ η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κυμαίνεται σε μόλις 5
λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς
και τα χαμηλά ασφάλιστρα που απορρέουν από τον μικρό κυβισμό του κινητήρα αλλά
και την υψηλά μεταπωλητική αξία «μετατρέποντας» το CR-V σε μια εξαιρετική επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα.



ΥΠΕΡ



Σχεδίαση



Εξοπλισμός



Κινητήρας



Τετρακίνηση



Κατανάλωση



Μεταπωλητική αξία



ΚΑΤΑ



Τιμή

Exit mobile version