Honda HR-V 1.5: Ιαπωνική αξιοπιστία με επιπλέον… δώρα

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr





















Η δεύτερη γενιά του Honda HR-V αποτελεί τον διάδοχο ενός μοντέλου με μεγάλη επιτυχία στα
τέλη της δεκαετίας του ’90. Το εγχείρημα είναι σίγουρα δύσκολο καθώς υπάρχουν
πάρα πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Ωστόσο ο όμιλος Σαρακάκη για να κάνει πιο
δελεαστική την απόκτησή του [προφέρει πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 5
χρόναι δωρεάν service σε ανταλλακτικά και πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.


Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί το κόστος απόκτησης το οποίο
ανέρχεται σε 22.575 ευρώ.



H δεύτερη γενιά HR-V


Η πρώτη γενιά HR-V παρουσιάστηκε στην παγκόσμια αγορά το 1998 και
κατασκευάζονταν μέχρι και το 2004.


Σήμερα η δεύτερη γενιά επιστρέφει άκρως δελεαστική, με
εντυπωσιακή εμφάνιση και χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν σε ανταγωνιστικά
μοντέλα της κατηγορίας.


Η στιβαρή του εμφάνιση και το σπορ προφίλ σχεδιάστηκαν για προσφέρει
μια μοναδική εμπειρία.


Το εσωτερικό του Honda HR-V δεν θα λέγαμε ότι αποτελεί το
δυνατό του σημείο καθώς έχει γίνει εκτεταμένη χρήση πλαστικών και δη σκληρών αλλά
η κατάσταση «σώζεται» από τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Ειδικότερα η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον
οδηγό, η θέση οδήγησης στο σωστό ύψος για crossover, το τιμόνι σε σωστή θέση,
ενώ σε ο κορυφαίος επιλογέας ταχυτήτων τοποθετείται στο κέντρο μιας μικρή προσθήκης
που διαχωρίζει τις θέσεις του οδηγού και συνοδηγού.


Παράλληλα τα όργανα αλλά και η οθόνη πολυμέσων δίνουν ένα hi-tech «αέρα» στην
καμπίνα επιβατών.


Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους το HR-V εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μεταξόνιο
δημιουργώντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό καθώς τα καθίσματα αναδιπλώνονται,
σηκώνονται, σύρονται κτλ.




130 ίπποι


Κάτω από το καπό του HR-V της δοκιμής μας βρίσκονταν ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 130
ίππων, ο οποίος διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό των βαλβίδων (i-VTEC)
και σύστημα άμεσου ψεκασμού.


Ο κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και 15,5 χλγρ. ροπής και ικανοποιεί τόσο με τις επιδόσεις,
όσο και τη λειτουργία του.


Χάρη στο κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων το HR-V παρουσιάστηκε
ιδιαίτερα πρόθυμο και «νευρικό» στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ενώ η κατανάλωση
καυσίμου διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα της τάξης των 6,8 λίτρων για κάθε 100
χιλιόμετρα.



Σπορ αίσθηση


Στο δρόμο το Honda HR-V της δοκιμής μας αποδείχθηκε ασφαλές,
οικονομικό και ευέλικτο χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει υποστροφικές τάσεις ακόμη
και κάτω από έντονη πίεση.


Ειδικότερα στο εθνικό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το HR-V αποδείχθηκε
απόλυτα ασφαλές και ευθύβολο ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 150
χλμ./ώρα και πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Ωστόσο όταν το αυτοκίνητο
κινείται με τον κινητήρα να βρίσκεται κοντά στο όριο περιστροφής του τότε ο
θόρυβος που παράγει «περνά» στο εσωτερικό…


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το σύστημα διεύθυνσης
αποδείχθηκε άμεσο και το αυτοκίνητο έστριβε χωρίς να παρουσιάζονται
υποστροφικές τάσεις παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.


Μέσα στην πόλη το ιαπωνικό μοντέλο αποδείχθηκε ιδιαίτερα
ευέλικτο και βέβαια ο οδηγός όταν κινείται δεν θα «φοβάται» τις λακκούβες ή άλλες
ανωμαλίες του οδοστρώματος που πιθανό να αχρήστευαν τα ελαστικά κάποιου άλλου
αυτοκινήτου. Επίσης η διαδικασία παρκαρίσματος αποδείχθηκε «παιχνιδάκι».


Πάντως το Honda HR-V έχει
ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία ανέρχονται σε 156 ευρώ καθώς εκπέμπει 130 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο…




ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Εξοπλισμός


5 χρόνια εγγύηση και δωρεάν σέρβις



ΚΑΤΑ


Τιμή







Exit mobile version