Νέο Volvo XC40: Ένα SUV που νιώθει άνετα και στην πόλη

Η Volvo Cars συνεχίζει τη σταδιακή παρουσίαση του XC40, του νέου της μικρού SUV, λίγο πριν την πλήρη αποκάλυψή του στις 21 Σεπτεμβρίου. Με το λανσάρισμα του η σουηδική μάρκα σκοπεύει να θέσει νέα πρότυπα στους τομείς της ασφάλειας και της οδηγικής εμπειρίας στην κατηγορία των μικρών premium SUV.

Σχεδιασμένο για να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του σύγχρονου αστικού τοπίου, το XC40 σκοπεύει να κάνει τις καθημερινές διαδρομές στην πόλη λιγότερο αγχωτικές και πολύ περισσότερο απολαυστικές, καθώς ο οδηγός μπορούν πλέον να βασίζεται στις βραβευμένες τεχνολογίες ασφάλειας, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας οι οποίες έχουν πιστοποιήσει ήδη την αξία τους στις νέες Σειρές 90 και 60 της Volvo.

«Tο XC40 είναι το πρώτο μας αυτοκίνητο σ’ αυτή τη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία και εστιάζει ξεκάθαρα σε μια άνετη και απολαυστική κυκλοφορία στο σημερινό φρενήρες αστικό τοπίο. Πιστό στην παράδοση της Volvo στην ασφάλεια, το νέο XC40 θα προσφέρει τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα ασφάλειας, σε συνδυασμό με ένα interface εύκολο στη χρήση και κορυφαίες, πρακτικές υπηρεσίες συνδεσιμότητας», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars.

Tο νέο XC40 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo που βασίζεται στη νέα Σπονδυλωτή Κόμπακτ Αρχιτεκτονική CMA (Compact Modular Architecture) και περιλαμβάνει πρωτοποριακές τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις Σειρές 60 και 90, οι οποίες βασίζονται στη μεγαλύτερη πλατφόρμα SPA – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture).

H Volvo προσεγγίζει την ασφάλεια και την οδηγική εμπειρία του χρήστη με βάση μια φιλοσοφία που αποκαλεί Κύκλο της Ζωής: Πρόκειται για μία συνεχή βελτίωση προτύπων και τεχνολογιών, που αντλεί πληροφορίες από τους καταναλωτές και ταυτόχρονα δεδομένα από την πραγματική ζωή.

Το XC40 προσφέρει χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνουν το Pilot Assist, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της Volvo, την τελευταία γενιά του City Safety, τεχνολογία για αποτροπή της εξόδου του αυτοκινήτου από το δρόμο ή μετριασμό των συνεπειών της, το Cross Traffic Alert, το οποίο χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου – παράλληλα με κάμερα 360μοιρών – για να προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν διέλευση άλλου οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμού με την όπισθεν σε ένα χώρο στάθμευσης και πολλές άλλες τεχνολογίες, που καθιστούν το XC40 ένα από τα καλύτερα εξοπλισμένα μικρά premium SUV.

«Η σύγχρονη ζωή της πόλης παρουσιάζει σύνθετες προκλήσεις για τους οδηγούς, τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους άλλους χρήστες του δρόμου. Με το XC40, στοχεύουμε στη μείωση αυτού που αποκαλείται “διανοητικό φορτίο” για τον οδηγό. Την ώρα που τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού αναγνωρίζουν ενεργά και ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες σύγκρουσης, ο οδηγός μπορεί να νιώσει ακόμα πιο ασφαλής κι έτσι να απολαύσει την οδήγηση στην πόλη», δήλωσε η Μαλίν Έκχολμ (Malin Ekholm), ΑντιπρόεδροςVolvo Cars Safety Centre.

Εκτός από το προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, που αποτελούν σημείο εκκίνησης για κάθε νέο μοντέλο της Volvo, το νέο XC40 επωφελείται επίσης από τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας που διαθέτουν τα μεγαλύτερα ομόσταυλα μοντέλα.

«Δημιουργήσαμε μία καθημερινή οδηγική εμπειρία που αποπνέει σιγουριά, ευκολία χρήσης και πρακτικότητα. Το XC40 είναι το αυτοκίνητο μιας γενιάς καταναλωτών που προσδοκούν πλήρη συνδεσιμότητα. Όλες του οι οθόνες έχουν βελτιστοποιηθεί για μία ασφαλή, εύκολη και αποτελεσματική διάδραση, που υποστηρίζει την ενεργή οδήγηση στην πόλη», δήλωσε ο Έντγκερντ Άντερσον (Ödgärd Andersson), Αντιπρόεδρος Λογισμικού και Ηλεκτρονικών της Volvo Cars.

Τέλος, όπως τα μεγαλύτερα XC60 και XC90, το XC40 εξοπλίζεται με το Sensus, το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας της Volvo. Και εδώ κυριαρχεί η – οικεία πλέον – μεγάλη κατακόρυφη οθόνη αφής. Εύκολο και διαισθητικό στη χρήση, το interface του Sensus επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και λειτουργιών, με διαισθητικό, εύκολο και ασφαλή τρόπο.

Γιώργος Κ. Ανδρής


Exit mobile version