Nissan Qashqai 1.5D: Άνεση και οικονομία

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr



Βελτιωμένο, σύγχρονο με πολύ υψηλή δόση τεχνολογίας
παρουσιάστηκε το νέο Nissan Qashqai το οποίο μάλιστα όταν το κινεί και ο κορυφαίος
πετρελαιοκινητήρας αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς.


Η τιμή διάθεσης του Nissan Qashqai ξεκινούν από τις 19.190 ευρώ για
την βενζινοκίνητη έκδοση ενώ για η πετρελαιοκίνητη έχει τιμή εκκίνησης τις
21.790 ευρώ.


Βέβαια θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς πως η πετρελαιοκίνητη
έκδοση έχει πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία, εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης
ωστόσο αισθητή κάνει την απουσία του τόσο η κάμερα οπισθοπορείας όσο και οι
αισθητήρες παρκαρίσματος.


Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε μόλις
89,1 ευρώ.



Όμορφο και σύγχρονο


Με τις αλλαγές στο εξωτερικό του Qashqai να είναι έντονες
και ορατές από κάθε γωνία του, το αυτοκίνητο διαθέτει τώρα μια ολοκαίνουργια
σύγχρονη εμφάνιση, με ένα μοναδικό στυλ που η Nissan το ονομάζει “Premium
Dynamism”.


Το μπροστινό μέρος του Qashqai έχει πλήρως αναβαθμιστεί,
διαθέτοντας έναν νέο προφυλακτήρα. Το μεγαλύτερο μέρος του έχει το χρώμα του
αυτοκινήτου, ενώ το ορατό κομμάτι του μαύρου πλαστικού έχει υποστεί ένα υψηλής
ποιότητας γυαλιστερό φινίρισμα. Επιπλέον, η ύπαρξη αεραγωγών σε κάθε πλευρά του
προφυλακτήρα, συμβάλλει στην ψύξη του κινητήρα.


Το καπό του νέου Qashqai έχει επανασχεδιαστεί, με τις νέες
πτυχές να είναι εμφανείς στην επιφάνεια του, έχοντας ακτίνα μόλις 5 χιλιοστών.


Στο πίσω μέρος του νέου Qashqai, ο ανανεωμένος προφυλακτήρας
έχει ένα πιο καλαίσθητο σχήμα και πιο φινετσάτο φινίρισμα.


Το φωτεινό μοτίβο του μπούμερανγκ των LED του Qashqai, έχει
επεκταθεί σε ολόκληρο το φωτιστικό σώμα, προσθέτοντας οπτικό πλάτος στο πίσω
μέρος του αυτοκινήτου.



Πολυτελές και άνετο εσωτερικό


Ο αντίκτυπος των premium αναβαθμίσεων στο Nissan Qashqai
είναι πιο εμφανής στην καμπίνα του μοντέλου. Αυτό έχει ως συνέπεια την παροχή
ακόμα υψηλότερων επιπέδων απτής ποιότητας, σε ένα οδηγοκεντρικό εσωτερικό με
ενισχυμένο το αίσθημα του απόλυτου ελέγχου.


Με την είσοδό τους στην καμπίνα του νέου Qashqai, το πρώτο
πράγμα που θα αντικρύσει ο οδηγός του είναι το εντυπωσιακό νέο τιμόνι και τον
κορυφαίο πίνακα οργάνων με τα πολύ όμορφα γραφικά.


Ωστόσο από το κέντρο του ταμπλό λείπει η μεγάλη οθόνη που
διαθέτει και GPS αλλά και τις κάμερες 360 μοιρών.


Φωτεινό και ευρύχωρο , το εσωτερικό του Qashqai προσφέρει
μια μεγάλη ευελιξία για έως και πέντε επιβάτες, με έξυπνες λύσεις αποθήκευσης
και πρακτικά χαρακτηριστικά, είτε πρόκειται για μεμονωμένα πρόσωπα ή ζευγάρια
και οικογένειες. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης ευέλικτος στην φόρτωση με
χωρητικότητα 430 λίτρων που αυξάνεται στα 860 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα
αναδιπλωθούν σε διάταξη 60:40.



110 ίπποι



Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε
τοποθετηθεί ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος
αποδίδει 110 ίππους και εκπέμπει μόλις 99 γρ. CO2.


Οι επιδόσεις του είναι έτσι πολύ καλές για τα δεδομένα της
κατηγορίας και του ανταγωνισμού, ενώ και η λειτουργία του είναι πιο πολιτισμένη
και με χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου.


Επίσης ιδιαίτερης μνείας χρίζει η κορυφαία απόκριση από τις
χαμηλές στροφές και το εντυπωσιακό τράβηγμα.


Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση και άλλος ένας
τομέας βελτίωσης είναι το θετικό του κούμπωμα.


Τα 4,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. που καταναλώνει είναι από τις
καλύτερες τιμές στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.




Ευχάριστο, άνετο και οικονομικό


Το Nissan Qashqai
1,5 dCi 4×4 αποδείχθηκε πως διαθέτει
κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνεση αλλά και την αίσθηση της οδήγησης που συναντά
κανείς σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα ενώ η έλλειψη της τετρακίνησης μάλλον δεν
θα ενοχλήσει κανέναν.


Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Qashqai κινήθηκε με απόλυτη
ασφάλεια και άνεση ενώ ιδιαίτερης αναφοράς χρίζει η εξαιρετικά χαμηλή
κατανάλωση καυσίμου η οποία κινούμενοι στα όρια του Κ.Ο.Κ. διατηρούνταν κάτω
από τα 4,4 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Qashqai απέδειξε πως διαθέτει
πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ ακόμη και όταν ο οδηγός το πιέσει στα όρια
πάλι ανταποκρίνεται χωρίς εξάρσεις και υπερβολές.


Παράλληλα η ισχύς και ροπή του πετρελαιοκινητήρα αποτελούν
σύμμαχο για τον οδηγό αλλά η αίσθηση του κιβωτίου θα λέγαμε ότι δεν είναι και
από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει.


Μέσα στην πόλη η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες του
δρόμου και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση, αλλά η έλλειψη κάμερας
οπισθοπορείας κάνει την διαδικασία παρκαρίσματος όχι και τόσο εύκολη!


Η βελτιστοποίηση της
άνεσης και η καλύτερη οδηγική αίσθηση αποτέλεσαν τους δύο βασικούς πυλώνες
«εστίασης» της Nissan για την ανανεωμένη γενιά του Qashqai, κάτι που
επιτεύχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό όπως αποδεικνύεται στην πράξη.


ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κόστος χρήσης


Μεταπωλητική αξία


Άνεση



ΚΑΤΑ


Έλλειψη αισθητήρων παρκαρίσματος

Exit mobile version