Peugeot 208 1.2 PureTech 110 Auto: Οικονομικό και γρήγορο

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr




Μετά από τρία χρόνια παρουσίας το Peugeot 208, δέχθηκε ένα«
φρεσκάρισμα» το οποίο το «μετέτρεψε» σε ένα άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο ενώ η
τοποθέτηση του νέου τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα με χωρητικότητα
μόλις 1,2 λίτρου και 110 ίππους υπόσχεται επιδόσεις αλλά και οικονομία.


Όταν μάλιστα ο κινητήρας συνδυάζεται και με το αυτόματο
κιβώτιο έξι σχέσεων τότε η αυξάνεται και η αξία του αυτοκινήτου καθώς πέραν της
οικονομίας προστίθεται και η άνεση.


Οι τιμές διάθεσης του μοντέλου ξεκινούν από τις 18.790 ευρώ ωστόσο
το καινοτόμο πρόγραμμα αποπληρωμής της εταιρείας «Peugeot Future 6» αλλά και η 5ετής
εργοστασιακή εγγύηση κάνουν την απόκτησή του πιο δελεαστική.


Ειδικότερα με το πρόγραμμα Peugeot Future 6, οι πελάτες της
μάρκας μπορούν να αγοράσουν σήμερα το καινούργιο τους γαλλικό μοντέλο και να
αρχίσουν να αποπληρώνουν τις δόσεις τους ύστερα από 6 μήνες, άτοκα.



«Άγριες» διαθέσεις


Οι σχεδιαστές του νέου Peugeot 208 κατάφεραν να δώσουν μια πιο «άγρια» εμφάνιση στο
γαλλικό μοντέλο. Ειδικότερα με
ανασχεδιασμένο το εμπρόσθιο μέρος που
αποτελείται από νέα φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια και νέο προφυλακτήρα με
ενσωματωμένα φώτα ομίχλης.


Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα φωτιστικά
σώματα με 3D LED design ενώ όπως πάντα, το πακέτο των αλλαγών, συμπληρώνεται
από κάποια νέα σχέδια και φινιρίσματα για τις ζάντες ελαφρού κράματος.




Hi-tech εσωτερικό


Η Peugeot μεγαλούργησε στην καμπίνα επιβατών του 208 καθώς υπάρχει
υψηλή δόση τεχνολογίας ενώ παράλληλα οι διαθέσιμοι χώροι κερδίζουν τις εντυπώσεις.


Μάλιστα τo εσωτερικό του 208 είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας
και στις πίσω θέσεις οι επιβάτες δεν πρόκειται να παραπονεθούν.


Ο χώρος αποσκευών
έχει χωρητικότητα 285 λίτρα, μια ικανοποιητική επίδοση στο μέσο όρο της
κατηγορίας, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι
και τα 1076 λίτρα.


Ωστόσο εκείνο που κερδίζει τους επιβάτες έχει να κάνει με το
ταμπλό, τα όργανα, την μεγάλη οθόνη αφής αλλά και το μικρό τιμόνι.


Όσον αφορά στο σύστημα Multimedia SMEG είναι αρκετά εύχρηστο
και προσφέρει γρήγορη πρόσβαση σε δορυφορική πλοήγηση, ραδιόφωνο, ενώ προσφέρει
και σύνδεση με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth, AUX και USB (MirrorLink)


Ωστόσο ο πλούσιος εξοπλισμός της έκδοσης Allure,
περιλαμβάνει επίσης όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματους προβολείς και
υαλοκαθαριστήρες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, Hill Assist,
ABS, EBD, ESP, 6 αερόσακους.


Επίσης η οθόνη του συστήματος διαθέτει λειτουργία κάμερας
οπισθοπορείας μετατρέποντας τη διαδικασία παρκαρίσματος σε παιχνιδάκι.


Βέβαια σε περίπτωση που ο οδηγός δεν έχει διάθεση να αναζητά
διαθέσιμο χώρο στάθμευσης αλλά ούτε να κρατά τότε το ημι-αυτόνομο παρκάρισμα
Park Assist, βρίσκει θέση για parking στην πλευρά που θα του υποδείξετε, σας
ενημερώνει ηχητικά και ύστερα αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιου, αφήνοντας σε
εσάς μόνο το γκάζι και το φρένο. Όλη η διαδικασία μπορεί να ενεργοποιηθεί και
για το ξεπαρκάρισμα, γλιτώνοντας τον οδηγό από άσκοπες και κουραστικές
μανούβρες.



110 ίπποι


Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε
τοποθετηθεί το τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1,2
λίτρου ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και μέγιστη ροπή 20,9 χλγρ. στις 1.500
σ.α.λ.


Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα πρόθυμος και
«ζωντανός» ενώ η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων και με χειροκίνητη
λειτουργία κάνει την κίνηση άνετη ή περισσότερο σπορ ανάλογα με τις διαθέσεις
του οδηγού.


Όσον αφορά στον θόρυβο κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα
ωστόσο σε κάποιες συγκεκριμένες στροφές «συντονίζει» τον κεντρικό καθρέπτη που
υπάρχει στην καμπίνα επιβατών.


Το αυτόματο κιβώτιο είναι πάντα πρόθυμο να κατεβάσει
ταχύτητα και να στείλει το στροφόμετρο ψηλότερα, ακόμα και με σχετικά μικρό
πάτημα του γκαζιού.




Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Peugeot 208 κατάφερε να
κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια, άνεση και οικονομία όταν βρίσκονταν στο όριο του
Κ.Ο.Κ.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Peugeot 208 εμφανίζει κάποιες
φυσιολογικές κλίσεις οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται ενώ
παράλληλα ο οδηγός θα εκτιμήσει τη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου όπου
μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς καθώς είναι πολύ υψηλά τα επίπεδα
πρόσφυσης.


Μέσα στην πόλη το 208 αποδείχθηκε πως αποτελεί ένα από τα
πιο ευέλικτα και άνετα μοντέλα της κατηγορίας του ενώ ιδιαίτερης μνείας χρίζει
και η κατανάλωση καυσίμου η οποία ανήλθε σε μόλις 4,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.


Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις
101,92 ευρώ…



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Εξοπλισμός


Κιβώτιο


Κινητήρας


Χρηματοδοτικό πρόγραμμα με άτοκες δόσεις



ΚΑΤΑ


«Συντονισμός» κινητήρα-αμαξώματος στις χαμηλές στροφές






Exit mobile version