«Ζημιά» 400.000 ευρώ από τη θωρακισμένη «7άρα»

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

andris@enikonomia.gr

 

Τουλάχιστον 400.000 ευρώ έχει ήδη χάσει το Ελληνικό κράτος από την πώληση της πολυτελούς θωρακισμένης «7άρας» BMW που είχε αποκτηθεί από προηγούμενη κυβερνηση της χώρας η οποία αποκτήθηκε έναντι 750.000 ευρώ, καθώς δεν υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου οχήματα. Επίσης στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο «Enikonomia» πως όσο καθυστερεί η πώλησή της μειώνεται και άλλο η τιμή της…

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να υπενθυμίσουμε πως αποτελεί το ένα εκ των δύο που είχε προμηθευτεί η κυβέρνηση Παπανδρέου έναντι 1,5 εκατ. ευρώ το οποίο χρησιμοποιούσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος ενώ το δεύτερο είχε παραχωρηθεί στον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

Σύμφωνα με στελέχη από τον κλάδο πώλησης και εμπορίας θωρακισμένων αυτοκινήτων τα συγκριμένα BMW μπορούν να διατεθούν μόνο στο εξωτερικό καθώς οι Ελληνες έχουν στραφεί σε άλλου τύπου θωρακισμένα οχήματα και ειδικότερα σε BMW X5 με επίπεδο θωράκισης Β6 (αντέχει σε ριπές από Καλάσνικοφ) τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και δεν αποτελούν «στόχο».

Μάλιστα όπως επισημαίνει στο «Enikonomia» στέλεχος εταιρείας πώλησης θωρακισμένων αυτοκινήτων: «Πλέον οι Ελληνες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα θωρακισμένο όχημα στρέφονται σε SUV μοντέλα και ειδικότερα σε BMW X5, μοντέλο το οποίο κυκλοφορεί σε μεγάλο αιρθμό οχημάτων στους ελληνικούς δρόμους, και δεν έχει διαφορές στην εξωτερική του εμφάνιση εξαιτίας της θωράκισης. Αποτέλεσμα της νέας τάσης είναι να μην υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για  θωρακισμένες λιμουζίνες στην εγχώρια αγορά…».

Επίσης σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θωρακισμένων ΙΧ το κόστος απόκτησης των δύο BMW σειράς 7 εκτιμούν πως είναι υπέρογκο αν έχουν στοιχίσει 750.000 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο καθώς όπως επισημαίνουν στο «Enikonomia» ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο καινούριο την χρονιά που πρωτοκυκλοφόρησαν δεν κόστιζε πάνω από 660.000 ευρώ…

 

750Li High Security

Το κορυφαίο BMW 750Li High Security αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο που πληρούσε τις προδιαγραφές ασφαλείας του BRV 2009 ενώ διαθέτει αλεξίσφαιρη προστασία επιπέδου VR7, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να αντέξει τα περισσότερα από τα κοινά όπλα.

Για να ανταποκριθεί σε αυτά τα επίπεδα ασφαλείας η BMW ενίσχυσε το σασί, τοποθέτησε αλεξίσφαιρες λαμαρίνες καθώς και αλεξίσφαιρα τζάμια που προσφέρουν την απαραίτητη ασφάλεια.

Άλλες αλλαγές εντοπίζονται στο αλεξίσφαιρο δάπεδο καθώς και στο «σφράγισμα» των κενών ώστε να αποφευχθεί η είσοδος της σφαίρας στην καμπίνα.

Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας, ένα συναγερμό επίθεσης, σύστημα πυρόσβεσης καθώς και εσωτερικό σύστημα παροχής αέρα που ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση επίθεσης με αέρια, θέση τοποθέτησης όπλου στην κεντρική κονσόλα, «φάρους» τεχνολογίας LED με ηχητικό σύστημα καθώς και ασφαλή συχνότητα ραδιοφώνου.

Μηχανικά εξοπλίζεται με ένα 4.4 λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 407 ίππων ενώ υπάρχει και μια ισχυρότερη έκδοση με έναν 6.0 λίτρων V12 απόδοσης 544 ίππων.

Η 750Li High Security των 407 ίππων της ελληνικής κυβέρνησης χρειάζεται μόλις 7,9 δευτερόλεπτα για να αγγίξει τα πρώτα 100 χλμ. από στάση…

Exit mobile version