Folli Follie: Εισβολή στην αγορά της Αυστραλίας

 Της ΜΑΙΡΗΣ Ι.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Στην αγορά της Αυστραλίας εισήλθε η Folli Follie, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα πριν από λίγες ημέρες στο διασημότερο εμπορικό κέντρο του Σίδνεϊ, το Queen Victoria Building, ένα κτίριο γεωργιανής εποχής που χτίστηκε προς τιμήν της βασίλισσας της Αγγλίας και καταλαμβάνει ένα τεράστιο οικοδομικό τετράγωνο, φιλοξενώντας εκατοντάδες εμπορικά καταστήματα, καφέ και εστιατόρια. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν την 1η Μαΐου με έντονο το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την απόκτηση κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ της φίρμας Folli Follie.

Η ήπειρος της Ωκεανίας, αποτελούσε για την οικογένεια Κουτσολιούτσου έναν από τους επόμενους διεθνείς της προορισμούς, όμως προτού επιλέξει να ανοίξει το κατάστημα εξέτασε λεπτομερώς τις καταναλωτικές συνήθειες των Αυστραλών, καταλήγοντας τελικά να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Folli Follie κοντά σε διεθνή ονόματα του λιανεμπορίου.   Πρώτος σταθμός της η πρωτεύουσα της Νέας Νότιας Ουαλίας,  το Σίδνεϊ, που αποτελεί την πολυπληθέστερη πολιτεία της ηπείρου και την 7η πιο ακριβή πόλη του κόσμου, ενώ για το 2015 η διοίκηση σχεδιάζει να ανοίξει ένα ακόμη κατάστημα στην Αυστραλία.

Οι προθέσεις της διοίκησης, σύμφωνα και με τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου FF Group, Τζώρτζη Κουτσολιούτσου, προς τους μετόχους της εταιρείας, περιλαμβάνουν την λειτουργία 15 καταστημάτων στην Αυστραλία την  επόμενη τριετία. Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος, η Αυστραλία αποτελεί έναν σημαντικό προορισμό για τους Κινέζους τουρίστες, ενώ εξίσου ελκυστικός παράγοντας για να επεκτείνει η εταιρεία την παρουσία της, αποτελεί η διευρυμένη παρουσία των Ελλήνων.

Παράλληλα, συνεχίζεται,  η ανάπτυξη στην Κίνα, με στόχο να προσθέσει η εταιρεία 30 με 40 νέα σημεία πώλησης, ενώ  στην κινεζική αγορά προτίθεται να διευρύνει την παρουσία και της Links of London.

Όσον αφορά στη στρατηγική που χαράσσει η εταιρεία για την εγχώρια αγορά, ήδη δρομολογεί σημαντικές αλλαγές στο δίκτυο καταστημάτων της.  Στο τέλος της φετινής χρήσης αναμένεται να έχει ολοκληρώσει την αναβάθμιση της εικόνας του καταστήματος που διατηρεί επί της οδού Ερμού και να παρουσιάσει ένα καινούργιο concept store.

Αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Folli Follie ξεπερνά τα 450 καταστήματα σε 26 χώρες του κόσμου. Σχετικά με τα οικονομικά μεγέθη, αν και τα αποτελέσματα του τριμήνου θα ανακοινωθούν στις 28 Μαϊου, εν τούτοις υπολογίζεται ότι στους πρώτους τρεις μήνες του έτους οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10%, ενώ η διοίκηση αναμένει περαιτέρω αύξηση των οικονομικών της μεγεθών το τρέχον έτος, κυρίως λόγω της αύξησης τουριστών υψηλής κατανάλωσης.

 

Exit mobile version