Τα Public γιορτάζουν 10 χρόνια ανάπτυξης

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει τον ερχόμενο μήνα το δίκτυο καταστημάτων Public, που σήμερα αριθμεί 48 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ανταποκρινόμενη στη μεγάλη ζήτηση που είχαν τα προϊόντα της, η λιανεμπορική αλυσίδα, έδωσε τα προηγούμενα χρόνια μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου της, τώρα όμως η πολιτική που χαράσσει επικεντρώνεται στο να αυξήσει τα μερίδια που κατέχει στις κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες ήδη δραστηριοποιείται.  Στο πλαίσιο αυτό, μεγάλη είναι η έμφαση που δίνει στις πωλήσεις εποχικών προϊόντων. Το καλοκαίρι εισήλθε δυναμικά στον τομέα καλοκαιρινών προϊόντων για όλες τις ηλικίες, ενώ στην αρχή της σχολικής σεζόν έδωσε μεγάλη βαρύτητα στις πωλήσεις γραφικής ύλης για μαθητές όλων των ηλικιών.  Για φέτος η εταιρεία εκτιμά αύξηση των πωλήσεων, κυρίως χάρη στην στρατηγική που έχει χαράξει.

Από το πρώτο κατάστημα το 2005, μέχρι σήμερα, η ανάπτυξη για την εταιρεία ήταν ραγδαία, αφού μόλις τρία χρόνια πριν, το 2012, αριθμούσε 11 μεγάλα καταστήματα Public στην ελληνική και την κυπριακή αγορά.  Από τότε η διοίκηση έθεσε σε εφαρμογή ένα νέο μοντέλο γεωγραφικής επέκτασης, δημιουργώντας μικρότερα καταστήματα. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να «διεισδύσει» στην επαρχία, τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες πόλεις, καθώς και σε τοπικές αγορές μεγάλων πόλεων.  Μέσα σε 10 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, η  Public έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδα πολυκαταστημάτων ψυχαγωγίας, που κατάφερε να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.

 Η επέτειος 10 χρόνων που συμπληρώνει το 2015, σηματοδοτήθηκε στις αρχές του χρόνου με την τοποθέτηση του Χρήστου Καλογεράκη στη θέση του CEO της Public, στο πλαίσιο διοικητικών αλλαγών του ομίλου εταιρειών Olympia. 

 Εκτός από την ανάπτυξη του δικτύου Public, ο όμιλος συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού δίνει επίσης μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας Play στην πολωνική αγορά.  Την περίπτωση της Play η αγορά τη χαρακτηρίζει ως success story, αφού κατάφερε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από τότε που «πάτησε πόδι» στην Πολωνία, να εξελιχθεί σε μία ηγετική εταιρεία στον κλάδο της. Πέρυσι, οι πωλήσεις της εταιρεία άγγιξαν το 1 δισ. ευρώ, και οι συνδρομητές της ξεπέρασαν τα 12,5 εκατ., συμβάλλοντας έτσι στο να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της, που πλέον ξεπερνά το 22% της αγοράς. 

 

 

Exit mobile version