Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Πρόσκληση γνωριμίας με τον «μαγικό κόσμο της μπίρας»

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Στον νέο της χώρο το ΑΘΗΝΕΟ, ξενάγησε νωρίτερα μέσα στην ημέρα η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εκπροσώπους του Τύπου, εγκαινιάζοντας έτσι έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να εκπαιδεύονται άτομα που ασχολούνται με τον τομέα της μπίρας, αλλά και καταναλωτές που δηλώνουν λάτρεις της μπίρας.  Η εταιρεία υλοποίησε μία επένδυση της τάξης των 700 χιλ. ευρώ, προκειμένου να δημιουργήσει αυτό τον χώρο, που στεγάζεται στις εγκαταστάσεις της επί της οδού Κηφισού. Στο χώρο του ΑΘΗΝΕΟ λειτουργεί μπαρ, ενώ στεγάζονται διάφορα συλλεκτικά μηχανήματα και αξεσουάρ, που έχουν περισυλλέξει από τα εργοστάσια του ομίλου. Ταυτόχρονα θα προβάλλονται τρέιλερ και ταινίες σχετικές με την ιστορία της μπίρας, αλλά και παλαιές διαφημίσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Όπως δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζωούλης  Μηνά, η νέα κίνηση αποσκοπεί στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τον «μαγικό κόσμο της μπίρας», καθώς και στη δυνατότητα να μπορούν να συγκεντρώνονται επαγγελματίες του χώρου, ώστε να πειραματιστούν σε νέες γεύσεις, αλλά και να πραγματοποιήσουν συναντήσεις γευσιγνωσίας. Απώτερος σκοπός αποτελεί η ανάπτυξη «κουλτούρας» γύρω από την μπίρα, προκειμένου με τη σειρά της να δώσει ώθηση στην κατανάλωση.

Στο τέλος των σεμιναρίων, όσοι τα παρακολουθούν, θα μπορούν να πάρουν πιστοποιητικό, ενώ στα μικρότερα σεμινάρια θα μπορούν να παραλαμβάνουν στο τέλος των σεμιναρίων, ένα πιστοποιητικό για beer experts. Τα σεμινάρια θα ξεκινήσουν εντός του Μαΐου.

Η επένδυση αυτή, αποτελεί μέρος συνολικών επενδύσεων, που το 2015 θα φθάσουν έως τα 12 εκατ. ευρώ, ενώ υπενθυμίζεται ότι το 2014 η επιχείρηση είχε υλοποιήσει επενδύσεις της τάξης των 19 εκατ. ευρώ. Όπως ανέφερε ο κ. Μηνά, στην τριετία 2015 με 2017 έχουν προγραμματιστεί να υλοποιηθούν επενδύσεις της τάξης των 50 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στην αγορά της μπίρας, κατά το προηγούμενο έτος μειώθηκε σε ποσοστό της τάξης του 3% από πλευράς όγκου. Ωστόσο η Αθηναϊκή Ζυθοποιία κατάφερε να μειώσει τις πωλήσεις της μόνο κατά 1,5%.  Για το τρέχον έτος η διοίκηση εκτιμά ότι η αγορά της μπίρας θα σταθεροποιηθεί και στη συνέχεια θα υπάρξει ανάκαμψη.

Υπενθυμίζεται, ότι στις αρχές του μήνα, η διοίκηση είχε ανακοινώσει την έναρξη των εξαγωγών μπίρας Heineken προς την Κίνα και την Ιταλία.  Οι μπίρες παράγονται στο εργοστάσιο της Πάτρας,  στο οποίο επενδύθηκαν 2 εκατ. ευρώ. Σε αυτές τις αγοράς, προς το παρόν, εξάγονται 197.000 εκατόλιτρα μπίρας.

 

Exit mobile version