Burberry: Πτώση των πωλήσεων στο β’ εξάμηνο

Η εταιρεία πολυτελούς ένδυσης Burberry Group PLC ανακοίνωσε υποχώρηση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων στα καταστήματά της κατά το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους. Ο διεθνούς ακτινοβολίας οίκος μόδας πλήττεται από την πτώση των πωλήσεών του σε αγορές της Ασίας, στις οποίες είχε εναποθέσει ελπίδες ανάκαμψης.

Σε επίπεδο συγκρίσιμων πωλήσεων, οι πωλήσεις της Burberry μειώθηκαν κατά 2% στο εξάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, καθώς συνεχίστηκε η υποχώρηση των εσόδων σε Χονγκ Κονγκ και Μακάο. Παρόλα αυτά, η Burberry ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων της στην ηπειρωτική Κίνα, την Κορέα και την Ιαπωνία.

Exit mobile version