ΕΥΑΘ: Τέλος εποχής για το έγχαρτο αρχείο πελατών της – Ποιες αλλαγές έρχονται στις συναλλαγές

ΕΥΑΘ

Τέλος εποχής για το έγχαρτο αρχείο πελατών της ΕΥΑΘ ΑΕ.

Ύστερα  από τη σημερινή υπογραφή της σχετικής συμφωνίας με την ανάδοχο εταιρεία, εντός του επόμενου επταμήνου αναμένεται να έχει ψηφιοποιηθεί το έγχαρτο αρχείο 510.000 πελατών ύδρευσης και 65.000 συνδέσεων αποχέτευσης της ΕΥΑΘ ΑΕ.

Η ψηφιοποίηση του συνόλου των εγγράφων και σχεδίων που αποτελούσαν το έγχαρτο αρχείο πελατών της ΕΥΑΘ Α.Ε. είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει και επιμέρους εργασίες προετοιμασίας του υλικού, σάρωσης, μετεπεξεργασίας, εκπαίδευσης του προσωπικού, αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η εταιρεία.

Ανάδοχος του έργου ψηφιοποίησης του αρχείου της ΕΥΑΘ είναι η κοινοπραξία εταιρειών «Αρχειοθήκη Α.Ε.- Ι. Αλαβάνος- Χ. Αθανασόπουλος Ε.Ε.» και ο προϋπολογισμός του project ανέρχεται στα 209.000 ευρώ.

Τι θα αλλάξει στις συναλλαγές της εταιρείας

Σύμφωνα με την ΕΥΑΘ ΑΕ, το νέο σύστημα θα εξασφαλίσει ταχύτητα και ευελιξία στις συναλλαγές της εταιρείας με τους καταναλωτές της, όπως και προστασία των προσωπικών τους δεδομένων από φυσικές καταστροφές, κακόβουλες ενέργειες και από τη φθορά του χρόνου. Τα ψηφιακά δεδομένα, αναμένεται να «κουμπώσουν» στο νέο λογισμικό διαχείρισης εγγράφων κι αλληλογραφίας της εταιρείας, το οποίο υιοθετήθηκε πρόσφατα για την ηλεκτρονική διακίνηση των εγγράφων και τη συλλογή των υπογραφών της.

Επιπλέον, όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, το παραγόμενο ψηφιακό αρχείο θα τεκμηριωθεί και θα κωδικοποιηθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να αξιοποιηθεί περαιτέρω στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου πληροφοριακού συστήματος της ΕΥΑΘ ΑΕ, παρέχοντας μια συνολική λειτουργικότητα, που τελικά θα δίνει πρόσβαση στον καταναλωτή σε όλο τον «φάκελο» των συναλλαγών του με την επιχείρηση.

«Μετά την υιοθέτηση προγράμματος ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων εντός της εταιρείας, προχωράμε άλλο ένα βήμα για τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό μας. Εγκαταλείπουμε οριστικά τα …ντοσιέ και τους φοριαμούς για τη φύλαξη του αρχείου μας, μαζί με όλες τις καθυστερήσεις και τα ζητήματα ασφάλειας δεδομένων που αυτό συνεπαγόταν, και προχωράμε προς ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης των καταναλωτών μας», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ Άνθιμος Αμανατίδης.

 

 

 

Exit mobile version