Η εμπορική αξία της Emirates αυξάνεται στα 6,6 δις δολάρια

Η εμπορική αξία της Emirates Airlines αυξήθηκε (+21%) στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια για τέταρτη  συνεχόμενη χρονιά και βρίσκεται για πρώτη φορά ανάμεσα στα 200 Κορυφαία Εμπορικά Σήματα Παγκοσμίως, σύμφωνα με την  έκθεση «The Brand Finance Global 500 για το 2015».

Αναλυτικότερα, η εταιρεία διατηρεί το εμπορικότερο αεροπορικό σήμα τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Μέση Ανατολή  καθώς καταλαμβάνει  την πρώτη θέση μεταξύ των εταιρειών της Μέσης Ανατολής.

Μεταξύ άλλων η Emirates  που βρίσκεται στη 196η θέση της λίστας,  σημείωσε άνοδο 38 θέσεων μέσα  στο διάστημα των  12 μηνών και αποδίδει την επιτυχία της στην ισχυρή δέσμευσή της να προσφέρει το καλύτερο προϊόν  και υπηρεσίες  και  το γεγονός  ότι επενδύει στο εμπορικό σήμα της.

 Μάλιστα το  2014, η Emirates σημείωσε ρεκόρ με την έναρξη 10 νέων δρομολογίων Α380,  καθώς δημιούργησε ένα δίκτυο που εκτείνεται σε έξι ηπείρους, με περισσότερο από 145 προορισμούς, από το Γκουαντζού ως το Μπουένος Άιρες.  Επιπλέον  η εταιρεία  πρόσθεσε επιπλέον πτήσεις σε 20 προορισμούς γεγονός που αύξησε τις επιλογές των επιβατών της.

Το 2015, η εταιρεία πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3.500 πτήσεις την εβδομάδα αυξάνοντας τις συνδέσεις μεταξύ των πόλεων και τις επιλογές που προσφέρει στους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή για λόγους αναψυχής, καθώς και στους πελάτες που εξυπηρετεί για τη μεταφορά εμπορευματικών φορτίων στο παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της.

 

 

Exit mobile version