Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στους πιο αγαπημένους εργοδότες των νέων

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται στην κορυφή
των προτιμήσεων για τους νέους της χώρας μας ως εργοδότης. Η έρευνα «Καριέρα & Γενιά Υ» ανέδειξε την
Coca-Cola Τρία Έψιλον στη 2η θέση μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται
και απασχολούν εργαζομένους στη χώρα μας.


Καθοριστικός παράγοντας για την προτίμηση αυτή αποτελούν οι ευκαιρίες
καριέρας και εξέλιξης που δίνει η εταιρεία στους ταλαντούχους νέους της χώρας
μας καθώς και η συνεχής επένδυση στην
ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.


Η εταιρεία βρίσκεται ανάμεσα
στους σημαντικότερους εργοδότες της χώρας, με 1.500 εργαζόμενους συνολικά ανά
την Ελλάδα, από τους οποίους το 40% ανήκει στη Γενιά Υ. Μέσα από μία σειρά
προγραμμάτων, με κορυφαίο το Graduate Trainee Program δίνει στους νέους την
ώθηση, τα κατάλληλα εργαλεία και το περιβάλλον, για να αναπτύξουν το ταλέντο
και τις δεξιότητές τους, ώστε να εξελιχθούν επαγγελματικά. Για 26 χρόνια το
Graduate Trainee Program προσελκύει νέους αποφοίτους δίνοντάς τους την ευκαιρία
να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους ως εργαζόμενοι στην Coca Cola 3E.
Περισσότεροι από 150 απόφοιτοι του προγράμματος έχουν ξεκινήσει έτσι την
επαγγελματική τους πορεία και έχουν εξελιχθεί αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης,
τόσο μέσα στην εταιρεία αλλά και ευρύτερα στον Όμιλο Coca-Cola Hellenic.


Η Σοφία Κάντα, HR Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον για την Ελλάδα και
την Κύπρο, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι για την προτίμηση της νέας
γενιάς στην εταιρεία μας, για μία ακόμη χρονιά. Η διάκριση αυτή αποτελεί
αναγνώριση της δέσμευσής μας στη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη των εργαζομένων
μας. Οι άνθρωποί μας είναι η βάση για την επιτυχία μας και η έμπνευση για το
μέλλον μας. Χαιρόμαστε που είμαστε σε θέση να προσελκύουμε και να διατηρούμε
στην Ελλάδα τους απόφοιτους και τους νέους της χώρας μας, δίνοντάς τους
ευκαιρίες να αξιοποιήσουν τα προσόντα και τις ικανότητές τους και να
αισιοδοξούν για το μέλλον τους.»


Η έρευνα «Καριέρα και Γενιά Υ» διεξήχθη από το Εργαστήριο Διοίκησης
Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το kariera.gr, για τρίτη συνεχόμενη
χρονιά (Απρίλιος-Μάιος 2016). Έλαβαν μέρος 5.208 νέοι της γενιάς Υ (γεννημένοι
μεταξύ 1980 και 2000), ηλικίας 18-35 ετών, φοιτητές και απόφοιτοι ΑΕΙ / ΑΤΕΙ
από όλη την Ελλάδα. Στόχος της, ήταν να αναλύσει τις τάσεις των νέων της Γενιάς
Υ ως προς τις προτεραιότητες και τους στόχους που θέτουν για την επαγγελματική
τους πορεία, να μελετήσει την επίδραση της κρίσης στην καριέρα τους, να
αποτυπώσει τι προσδοκούν από την εργασία τους, ποια είναι τα χαρακτηριστικά που
πρέπει να έχει ο «ιδανικός» εργοδότης και σε ποιες εταιρείες επιθυμούν να
εργαστούν.

Exit mobile version