Η Enterprise Greece ενισχύει την εξωστρέφεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) συμμετέχει ως υποστηρικτής στην πρώτη περιφερειακή έκθεση «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ EXPO», που διοργανώνεται με πρωτοβουλία όλων των επιμελητηρίων της Πελοποννήσου, στην Τρίπολη, από τις 9 έως τις 13 Νοεμβρίου 2016. Στόχος της έκθεσης είναι αφενός η προβολή της εντόπιας παραγωγικότητας και επιχειρηματικής δραστηριότητας και αφετέρου η τόνωση της εξωστρέφειας των τοπικών επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Enterprise Greece διοργάνωσε σεμινάριο εξαγωγικού προσανατολισμού την Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου.

Ο πρόεδρος της Enterprise Greece, Χρήστος Στάικος, τόνισε στην ομιλία του: «Η έκθεση αυτή είναι μια πρωτοβουλία που ενώνει τις τοπικές παραγωγικές δυνάμεις της Πελοποννήσου στην κατεύθυνση της συνεργασίας, δημιουργικότητας και εξωστρέφειας ως προϋποθέσεις για την έξοδο από την πολύπλευρη κρίση, κάτι που είναι άλλωστε και δική μας πεποίθηση. Η στρατηγική προς μία βιώσιμη ανάπτυξη προϋποθέτει ανασυγκρότηση και αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας, με σκοπό την ενίσχυση εκείνων των κλάδων που διαθέτουν συγκριτικό πλεονέκτημα (όπως π.χ. αγροτο-διατροφικός τομέας, νέες τεχνολογίες, επιστήμες υγείας και περιβάλλοντος, logistics, τουρισμός), αξιοποιούν το ισχυρό ανθρώπινο δυναμικό μας, αναπτύσσουν την έρευνα και την καινοτομία και δημιουργούν υψηλή προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία. Η διττή στόχευση της Enterprise Greece υλοποιείται μέσω της εφαρμογής ενός ολιστικού μοντέλου συνέργειας δράσεων προώθησης των ελληνικών εξαγωγών και προσέλκυσης επενδύσεων.»

Η συμμετοχή του Οργανισμού στην «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ EXPO» εντάσσεται σε ένα πλαίσιο δράσεων, που στοχεύουν στην ανάδειξη των υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών και στη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων, προκειμένου να προσεγγίσουν, να διεισδύσουν και να τοποθετηθούν σε νέες αγορές, καθώς και να εντοπίσουν νέους εταίρους. Στην κατεύθυνση εφαρμογής αυτού του νέου μοντέλου, άλλωστε, οι εθνικές συμμετοχές στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, που διοργανώνει ο Οργανισμός, συνοδεύονται από μια σειρά ενεργειών που στοχεύουν στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών προϊόντων αλλά και τη διαμόρφωση ενός εθνικού brand.


Exit mobile version