Μίχαλος: Η προστασία δεδομένων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις

Η τήρηση κανόνων σε θέματαπροστασίας δεδομένων οφείλει να αναδειχθεί σε προτεραιότητα των επιχειρήσεων, δήλωσε
ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος
στον χαιρετισμό του σε εσπερίδα του ΕΒΕΑ και του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.



«Όχι γιατί το επιβάλλει πλέον
η νομοθεσία, αλλά γιατί αυτό υπηρετεί μακροπρόθεσμα το συμφέρον όλων. Και των
καταναλωτών, αλλά και των επιχειρήσεων, οι οποίες θέλουν να προστατέψουν τη
φήμη τους και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους», πρόσθεσε.


«Αυτό που εμείς θεωρούμε απαραίτητο, είναι να υπάρξει ένα αποτελεσματικό πλαίσιο στήριξης και καθοδήγησης, ιδιαίτερα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες στην πλειονότητά τους – και σε αυτή την περίπτωση – δεν διαθέτουν την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και τους πόρους που απαιτεί μια τέτοια διαδικασία», τόνισε ο κ. Μίχαλος, προσθέτοντας ότι αυτόν τον ρόλο επιτελούν τα επιμελητήρια.

Η εκδήλωση με τίτλο: «Οι νέες
προκλήσεις στην προστασία των προσωπικών δεδομένων (κανονισμός ΕΕ 2016/679)»
έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των επιχειρηματιών και επιτηδευματιών,
προκειμένου να κατανοήσουν τις απαιτήσεις και τους ρόλους τους στο πλαίσιο του
κανονισμού, ώστε να είναι σε θέση να συμμορφωθούν με τις διατάξεις του.



Όπως ανέφερε ο κ. Μίχαλος, η
προσαρμογή στις απαιτήσεις του νέου πλαισίου ισοδυναμεί με μια μεγάλη πρόκληση
για τις επιχειρήσεις. «Μια πρόκληση πολυδιάστατη, η οποία εμπλέκει νομικά και
τεχνολογικά θέματα, θέματα εμπορικής πολιτικής, θέματα ασφάλειας. Μια πρόκληση
που απαιτεί συστηματική προετοιμασία, ενημέρωση και εκπαίδευση, ανασχεδιασμό
διαδικασιών, αλλά και σημαντική επένδυση σε τεχνολογικούς και ανθρώπινους
πόρους».



«Όλα αυτά σημαίνουν πρόσθετο
κόστος, σε μια συγκυρία όπου η αγορά αγωνίζεται ακόμη να ανακάμψει από την
κρίση. Ενδεχομένως, επίσης, να δημιουργούν προβλήματα σε μια περίοδο όπου οι
περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να εξατομικεύσουν τις υπηρεσίες τους και
να εφαρμόσουν στοχευμένες εμπορικές πολιτικές, για την ικανοποίηση του πελάτη»
είπε ο πρόεδρος.



Για την ακρίβεια, συνέχισε ο
ίδιος, την ώρα που η τεχνολογία «γεννά» συνεχώς νέα εργαλεία για να διευκολύνει
αυτή την προσπάθεια, έρχεται η νομοθεσία για να επιβάλει εξαιρετικά αυστηρούς
και πολύπλοκους κανόνες στη χρήση τους.



Exit mobile version