Νηρεύς: Μειώθηκαν οι ζημίες το α’ εξάμηνο του 2016

Οι πωλήσεις του οµίλου «Νηρεύς» ανήλθαν στα 95,4 εκατ. ευρώ έναντι 87,1 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, σηµειώνοντας αύξηση κατά 9,6%. Οι πωλήσεις του κλάδου ιχθυοκαλλιέργειας αυξήθηκαν κατά 11% και αντιστοιχούν στο 91% των συνολικών πωλήσεων.

Οι εξαγωγές, οι οποίες αντιστοιχούν στο 81% των πωλήσεων, ανήλθαν στα 77,2 εκατ. ευρώ, σηµειώνοντας αύξηση κατά 7,4 εκατ. ευρώ ή 10,7% έναντι του εξαµήνου του 2015.

Το EBITDA βελτιώθηκε κατά 3 εκατ. ευρώ από αρνητικό (3,9) εκατ. ευρώ, το 2015, σε αρνητικό (0,9) εκατ. ευρώ, το εξάµηνο του 2016. Το EBITDA προ της επίδρασης των βιολογικών βελτιώθηκε κατά 4,7 εκατ. ευρώ από αρνητικό (0,7) εκατ. ευρώ, το 2015, στα 4,1 εκατ. ευρώ, το εξάµηνο του 2016. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η αύξηση αυτή οφείλεται, κυρίως, στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ψαριών, στη µείωση του κόστους παραγωγής των ψαριών, καθώς και στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης γόνου και τροφών.

Τα συνολικά προ φόρων αποτελέσµατα του εξαµήνου του 2016 ανήλθαν σε ζηµιές (7,6) εκατ. ευρώ έναντι ζηµιών (16) εκατ. ευρώ, το 2015. Το αρνητικό αποτέλεσµα του πρώτου εξαµήνου οφείλεται στη µειωµένη βιοµάζα των νωπών ψαριών, λόγω του βιολογικού τους κύκλου, βάσει του οποίου σηµειώνεται ανάκτηση της βιοµάζας τους κατά το δεύτερο εξάµηνο µε τελικώς προβλεπόµενη αύξηση του όγκου τους, µέχρι το τέλος της χρήσης.

Ο καθαρός τραπεζικός δανεισµός (Net Debt), µετά την επίδραση της αποτίµησης σε εύλογη αξία των νέων δανείων, ανήλθε στα 150,8 εκατ. ευρώ.

Το µετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανήλθε στο ποσό των 87.384.628,5 ευρώ, διαιρούµενο σε 291.282.095 µετοχές, µε ονοµαστική αξία 0,30 ευρώ έκαστη. Τα ίδια κεφάλαια του οµίλου ανήλθαν στα 114,7 εκατ. ευρώ, στις 30/6/2016.

Ο Αντώνης Χαχλάκης, διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε: «Σε ένα ιδιαίτερα ασταθές οικονοµικό περιβάλλον, τα οικονοµικά αποτελέσµατα του οµίλου µας είναι βελτιωµένα έναντι του αντίστοιχου εξαµήνου του 2015, ως συνέπεια της αύξησης του όγκου των πωλήσεων, αλλά και των στοχευµένων δράσεων που είχαν ως αποτέλεσµα τη µείωση του κόστους παραγωγής. Οι τιµές πώλησης των προϊόντων µας, για το Α’ εξάµηνο, παρέµειναν στα ίδια επίπεδα µε τις αντίστοιχες του περυσινού εξαµήνου, παρά τις συνεχιζόµενες πιέσεις από τον ανταγωνισµό. Παραµένουµε προσηλωµένοι στην επίτευξη των στόχων µας για το 2016, ενώ, ταυτόχρονα, σχεδιάζουµε τη στρατηγική ανάπτυξης του οµίλου για την επόµενη τετραετία».


Exit mobile version