http://www.enikonomia.gr/economy/246937,pos-glitonoume-280000-episkepseis-kathe-mera-sta-gkise.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_246937_f676f1ffb1-a378f2c2d6a428a5.jpg Για τον τρόπο που γλιτώνει η χώρα 280.000 επισκέψεις κάθε ημέρα 4/11/2021 9:16:29 PM

Πώς γλιτώνουμε 280.000 επισκέψεις κάθε μέρα στα γκισέ

Πώς γλιτώνουμε 280.000 επισκέψεις κάθε μέρα στα γκισέ

Τον τρόπο με τον οποίο η χώρα γλιτώνει 280.000 επισκέψεις πολιτών κάθε ημέρα στα γκισέ των τραπεζών εξηγεί ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην εφημερίδα "Καθημερινή".
Όπως σημειώνει “σήμερα, μέσω του κέντρου διαλειτουργικότητας δηλαδή του κεντρικού κόμβου παροχής σύγχρονων, ηλεκτρονικών, διαλειτουργικών υπηρεσιών από το Δημόσιο με ασφάλεια και αξιοπιστία αντλούν στοιχεία περισσότεροι από 350 φορείς. Η παροχή κάθε ηλεκτρονικής υπηρεσίας ξεκινάει με την ταυτοποίηση του πολίτη πουν την αιτείται. Το ΚΕΔ εξασφαλίζει σε εφαρμογές φορέων του Δημοσίου στο gov.gr έναν σύγχρονο μηχανισμό ασφαλούς αυθεντικοποίησης των πολιτών με χρήση των κωδικών Taxisnet".
Όπως υπολογίζει τον περασμένο Φεβρουάριο για την ψηφιακή πρόσβαση σε 287 υπηρεσίες κατά μέσον όρο, αυθεντικοποιήθηκαν ανά ημέρα ,280.000 χρήστες δηλαδή υπήρξαν 7, 8 εκατ. login σε μηνιαία βάση. Βάσει των στοιχείων αυτών, τεκμαίρεται ότι αποφεύχθηκαν –στις υπολειτουργούσες , βέβαια δημόσιες υπηρεσίες λόγω τηλεργασίας- περίπου 280.000 επισκέψεις, ημερησίως ενώ κατά το τελευταίο εξάμηνο έχουν ενταχθεί στον μηχανισμό αυθεντικοποίησης του ΚΕΔ 97 νέες υπηρεσίες.
Την αυθεντικοποίηση διαδέχεται η συλλογή των απαιτούμενων πληροφοριών (ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ κ.λπ.) ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του αιτούντος από τα συστήματα του Δημοσίου, να ενεργοποιηθεί ο αυτόματος συνδυασμός στοιχείων και πιστοποιητικών και να ολοκληρωθεί η "ψηφιακή" εξυπηρέτηση ενός πολίτη . Αυτού του είδους η αλληλεπίδραση μεταξύ των συστημάτων του Δημοσίου , για τον περασμένο Φεβρουάριο, σημαίνει σε αριθμούς: 937.000 επιβεβαιώσεις στοιχείων φυσικού προσώπου, 563.000, 381.000 και 331.000 κλήσεις παροχής στοιχείων ΑΜΚΑ, ΑΔΤ και μεταναστών αντίστοιχα.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ