ΑΑΔΕ: Πρεμιέρα των τμημάτων Υποστήριξης Συναλλασσομένων και Πρότυπης Μονάδας Εξυπηρέτησης

οφειλές

Από σήμερα, Παρασκευή, 3 Μαρτίου λειτουργούν τα τμήματα Υποστήριξης Συναλλασσομένων και Πρότυπης Μονάδας Εξυπηρέτησης με συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ.

Αναλυτικά, αυτές είναι εξής:

Τμήμα ΣΤ – Πρότυπης Μονάδας Εξυπηρέτησης

α) δρομολόγηση και τη διεκπεραίωση, αρμοδίως, της αλληλογραφίας με εξειδικευμένα ερωτήματα ή αιτήματα συναλλασσομένων, τα οποία προωθούνται από το Αυτοτελές Τμήμα Θ’ της ίδιας Διεύθυνσης,

β) τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης των φορολογουμένων, όπως η ελαχιστοποίηση του χρόνου απόκρισης και η ορθή δρομολόγηση στις υπηρεσίες για εύρεση λύσεων.

Εφορίες: Τέλος στα δικαστικά τμήματα 

Η φορολογική διοίκηση βάζει τέλος στα δικαστικά τμήματα που λειτουργούν σήμερα στις εφορίες της χώρας, ωστόσο τα εντάσσει στα νεοσύστατα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης Οφειλών ,ΚΕΒΕΙΣ.

Ο στόχος είναι να αποφευχθούν τα λάθη του παρελθόντος και να λειτουργούν με τους ίδιους κανόνες τα δύο Κέντρα Είσπραξης Οφειλών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζεται πως μέχρι τώρα κάθε δικαστικό τμήμα εφορίας ερμήνευε τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις και πως αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν διαφορετικές αποφάσεις σε κάθε ΔΟΥ για τις ίδιες υποθέσεις. Πλέον η ερμηνεία των υποθέσεων θα είναι κοινή για το εισπρακτικό τμήμα και για το δικαστικό.

Τα ΚΕΒΕΙΣ Αθηνών και Θεσσαλονίκης

Σημειώνεται δε πως ο επιχειρησιακός στόχος των ΚΕΒΕΙΣ Αθηνών και της  Θεσσαλονίκης είναι η είσπραξη των οφειλών ΔΟΥ των νομών της Αττικής και της συμπρωτεύουσας. Τα ΚΕΒΕΙΣ έχουν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Ο εντοπισμός των οφειλετών

Ο εντοπισμός των οφειλετών από τα νέα εισπρακτικά κέντρα εμφανίζεται να έχει πλεονεκτήματα με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

• Καταγράφονται ενιαία και εντοπίζονται ευκολότερα πλέον, ανά γεωγραφική περιοχή, οι οφειλέτες και τα περιουσιακά στοιχεία ή οι πηγές εισοδημάτων τους, ακόμη και αν π.χ. αλλάζουν συχνά διεύθυνση κατοικίας, εργασία ή επαγγελματική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα ο «φάκελός» τους να μεταφέρεται από ΔΟΥ σε ΔΟΥ.

• Παρακολουθείται αυτόματα και κεντρικά η δημιουργία και εξέλιξη νέων οφειλών.

• Δημιουργούνται υποδομές (ηλεκτρονικές κ.λπ.) για άμεση αναζήτηση και επιδίωξη της είσπραξης, αντί να απαιτείται συνεχής συντονισμός διάσπαρτων υπηρεσιών.

• Επιδιώκεται εξοικονόμηση δαπανών και χρόνου (π.χ. για επικοινωνίες ή μετακινήσεις) από τη λειτουργία μιας μεγάλης μονάδας είσπραξης, αντί πολλών και κατακερματισμένων σε ολόκληρη τη χώρα.

 

 

Exit mobile version