Καραντίνα με σνακ, σοκολάτες και ρούμι – Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους

Περισσότερα χρήματα δαπάνησαν σε σνακ, σοκολάτες και ρούμι οι καταναλωτές στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας(από
τον Μάρτιο και έπειτα) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Καθημερινή”, 2, 2 δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 δαπάνησαν
σε αλκοολούχα ποτά, αλμυρά, σνακ, γλυκά και σοκολάτες
οι καταναλωτές σε 7 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, στη διάρκεια του πρώτου lockdown
.Τα στοιχεία αυτά που δίνουν μια άλλη
παράμετρο για την αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ,
προέρχονται από την εταιρεία ερευνών αγοράς IRI και περιλαμβάνουν
στοιχεία από τις πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων
σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία. Στην Ελλάδα η αύξηση
των πωλήσεων στα είδη αυτά ανήλθε
σε 10% , ενώ η μεγαλύτερη αύξηση
καταγράφηκε στην Ισπανία (21%) και στο
Ηνωμένο Βασίλειο (19%). Ακολουθεί η
Ολλανδία με 12%, ενώ μικρή ήταν η
αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων αυτών στην Γερμανία (6%).Αξίζει
να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την IRI στη διάρκεια του πρώτου lockdown αναπτύχθηκε συνήθεια
της κατανάλωσης σνακ και απεριτίφ
με ανοιχτή την πλατφόρμα Zoom ή κάποια άλλη. Στην ουσία ήταν η ώρα
που άνθρωποι συνδέονταν διαδικτυακά
με φίλους και συγγενείς και διασκέδαζαν μαζί εικονικά , σαν να είχαν βγει
έξω για φαγητό ή ποτό.
Οι πωλήσεις των
αλμυρών σνακ αυξήθηκαν κατά 28% στην Ισπανία, κατά 27% στην Ελλάδα και στη Γερμανία κατά 16% .Όσον αφορά τα ποτά των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν,
νικητής στην Ελλάδα αναδείχθηκε το ρούμι, όπως και στη Γαλλία, στην Ιταλία και
στην Γερμανία το τζίν, η τεκίλα στην
Ισπανία και τα έτοιμα μείγματα κοκτέιλ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πάντως όπως σημειώνει η IRI
η κατανάλωση των αλμυρών σνακ και των παραπάνω ποτών
παραμένει υψηλή από τότε. Υψηλή παραμένει η κατανάλωση
από τότε και των σοκολατών , με τις πωλήσεις στην
Ελλάδα στη διάρκεια του πρώτου lockdown να αυξάνονται κατά 28%







Exit mobile version