Μύκονος: Πήγε σε ταβέρνα, έφαγε και τώρα κινδυνεύει με… κατάσχεση του λογαριασμού του – Τι συνέβη

Μύκονος

Πελάτης  έφαγε σε ταβέρνα της Μυκόνου και τώρα καλείται να πληρώσει τα χρέη του ιδιοκτήτη στο Δημόσιο, ενώ κινδυνεύει με… κατάσχεση του λογαριασμού του.

Για το θέμα αυτό μίλησε  σήμερα ο φοροτεχνικός, Μαρίνος Αμπελιώτης στο Mega. Ο πελάτης αυτός ζήτησε από τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας να πληρώσει με τιμολόγιο για το φαγητό που έφαγε είπε και υπενθύμισε πως όταν κόβεται το τιμολόγιο πηγαίνει αυτόματα στο σύστημα και αυτό με την σειρά του ενημερώνεται για το εάν η επιχείρηση που εκδίδει το τιμολόγιο, έχει χρέη ή όχι.

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας χρωστάει 50.000 ευρώ στο Δημόσιο και το κράτος κάνει αναγκαστική κατάσχεση στον πελάτη, σημείωσε και ανέφερε πως σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία αυτό μπορεί να γίνει κατάσχεση εις χείρας τρίτων σε αυτές τις περιπτώσεις.

Συνεπώς ο πελάτης  θα πρέπει μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες να πάει στο Ειρηνοδικείο της κατοικίας του με τον δικηγόρο του και να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να αποδείξει ότι δεν έχει παραπάνω συναλλαγές με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

Το σύστημα, μη γνωρίζοντας, πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας και ο πελάτες, παραπάνω συναλλαγές, και επειδή χρωστάει στο δημόσιο και δεν τα πληρώνει, θα τα πάρει μέσω τρίτων που ουσιαστικά μπορεί να υπάρχουν συναλλαγές μεταξύ του πελάτη και του ιδιοκτήτη. Και έτσι, εάν έχει κάποιο υπόλοιπο ο ιδιοκτήτης, αντί να το πληρώσει εκείνος, θα το πληρώσει αυτός που έχει συναλλαγές μαζί του.

Η δικαστική εντολή 

Σύμφωνα με τον φοροτεχνικό, έχει βγει δικαστική εντολή για την υπόθεση αυτή που αναφέρει ότι έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές και μετά  έρχεται ο δικαστικός επιμελητής με το αντίστοιχο έγγραφο εις χείρας τρίτων και λέει ότι επειδή χρωστάει ο άλλος, να πληρώσει την οφειλή ο πελάτης για λογαριασμό του ιδιοκτήτη.

Το κράτος, δηλαδή, λέει στον πελάτη που έκοψε το τιμολόγιο πως αν ξαναπάει στην εν λόγω ταβέρνα και κόψει ξανά τιμολόγιο, οποιοδήποτε λογαριασμό και να έχει δεν θα τον πληρώσει στην ταβέρνα αλλά στο Δημόσιο.

Εν συνεχεία, ο κ. Αμπελιώτης, ρωτήθηκε ποια είναι η εξέλιξη της υπόθεσης. Δεν έχουν έχουν περάσει ακόμη 8 εργάσιμες , Δευτέρα ή Τρίτη θα πρέπει να πάει ο πελάτης της ταβέρνας στο Ειρηνοδικείο και να προσκομίσει τα σχετικά αποδεικτικά, απάντησε και πρόσθεσε πως ο πελάτης έχει ζητήσει  καρτέλες από την ταβέρνα για να αποδείξει ότι δεν έχει συναλλαγή με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

Εάν τυχόν δεν πάει ο πελάτης και πάει κάτι στραβά, τότε μπορεί να του γίνει και κατάσχεση του λογαριασμού, επεσήμανε.

Επίσης είπε πως αυτό μπορεί να γίνει και στους υπόλοιπους πελάτες της ταβέρνας που ζητούν να πληρώσουν με τιμολόγιο και να έρθει δικαστικός επιμελητής. Ωστόσο είπε πως αυτό δεν συμβαίνει όταν ο πελάτης πληρώνει με απόδειξη και πως η ταβέρνα λειτουργεί κανονικά και απλά δεν κόβει τιμολόγια.

 

Exit mobile version