Σημαντική αύξηση κατέγραψε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, σημείωσε άνοδο 4,4,% σε αξία κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Τα FMCGs (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.
Σύμφωνα με τη Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός, κλπ) αναπτύσσονται κατά +6,4%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης, παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της Νielsen
κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 (στοιχεία
YTD έως 29 Σεπτεμβρίου 2019), σε σύγκριση με την
αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό
τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.
Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική
τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη
αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +6,4%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών
προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%,
ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα
Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν
αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018
κατά +2,7% & +3,2% αντίστοιχα”.