Σούπερ μάρκετ: Έτσι θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με τα κόλπα στις προσφορές- Όλα όσα είπε ο Σκρέκας

σούπερ μάρκετ

Με διάφορα κόλπα στις προσφορές των προϊόντων εξαπατούν ορισμένα σούπερ μάρκετ τους καταναλωτές.  Μάλιστα o ΣΚΑΙ παραθέτει παρακάτω δύο  παραδείγματα  ύστερα από σχετική έρευνα που διενήργησε σε σούπερ μάρκετ :

Πρώτο παράδειγμα: Αλεύρι για όλες τις χρήσεις 2+1 κοστίζει 4 ευρώ.

 

Δεύτερο παράδειγμα: Μπάρες δημητριακών 

 

 

Τι απαντά ο Σκρέκας

Το παραπάνω θέμα κλήθηκε να σχολιάσει ο  υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. «Εκείνο το οποίο λέμε είναι ότι οι προσφορές πρέπει να είναι πραγματικές. Δηλαδή οι εκπτώσεις θα πρέπει να είναι πραγματικές, να μην είναι παραπλανητικές, να μην είναι εικονικές και να μην κοροϊδεύουν τον καταναλωτή. Τα σούπερ μάρκετ δεν θα πρέπει να αυξάνουν την τιμή του προϊόντος και την επόμενη στιγμή να κάνουν μια δήθεν έκπτωση. Σε αυτό θέλουμε να βάλουμε μια τάξη», είπε ο κ. Σκρέκας.

«Μπορεί να  εντοπίζονται προβλήματα διαχρονικά στον τρόπο  που λειτουργεί η ελληνική αγορά  τα οποία εμείς πάμε τώρα να τα λύσουμε. Και εδώ συζητάμε και με τις αλυσίδες στα σούπερ μάρκετ, αλλά και με τις μεγάλες προμηθευτικές εταιρίες ώστε όλο αυτό το πράγμα το οποίο είναι χαοτικό σε έναν βαθμό να μπει σε μια τάξη. Και επιτέλους ο καταναλωτής να έχει 2 πράγματα:

-Πρώτον μόνιμα χαμηλές τιμές στα ράφια

-Και δεύτερον πραγματικές  προσφορές  που θα τον βοηθήσουν να έχει πρόσβαση σε βασικά είδη ανάγκης σε χαμηλότερες τιμές» .

Exit mobile version