Χειροποίητα παπούτσια από ατόφιο χρυσάφι

Ο υποδηματοποιός Αντόνιο Βιέτρι έβαλε ένα τρελούτσικο στοίχημα: να πωλήσει χειροποίητα παπούτσια πλεγμένα με χρυσάφι 24 καρατίων, απευθυνόμενος κυρίως σε πελατεία από τις χώρες του Κόλπου.

Μοκασίνια από σουέντ μπλε ή μαύρο με πλέξη από λωρίδες από ατόφιο χρυσάφι: η γραμμή για τον άνδρα “δημιουργήθηκε το 2016, έπειτα από οκτώ μήνες μελέτης και προσπάθειας”, εξηγεί στο AFP ο Βιέτρι που είναι εγκατεστημένος στο Τορίνο της βόρειας Ιταλίας και είναι ιδιοκτήτης του A&V Fashion Group.

“Είναι τα πρώτα παπούτσια παγκοσμίως από χρυσάφι 24 καρατίων. Ο χρυσός, υπό μορφή λεπτών λωρίδων, πλέκεται στο χέρι”, δηλώνει.

“Η ιδιαιτερότητα αυτών των παπουτσιών είναι ότι ο χρυσός δεν εφαρμόζεται απλά πάνω σε αυτά, σαν αξεσουάρ ή σαν κουμπί. Ο χρυσός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του υποδήματος, ράβεται μαζί” με το δέρμα, τονίζει ο Βιέτρι, που λανσάρει επίσης φέτος την κολεξιόν από χρυσό για γυναίκες.

“Η δυσκολία ήταν να βρεθεί η σωστή ισορροπία ανάμεσα στην ανθεκτικότητα του χρυσού και στην ευλυγισία του παπουτσιού”, σημειώνει καθώς ο στόχος παραμένει τα παπούτσια να είναι άνετα. “Αν το παπούτσι είναι υπερβολικά ελαφρύ ο χρυσός διπλώνει, αν είναι υπερβολικά βαρύ, πονάει το πόδι”.

Τα υποδήματα για την κατασκευή των οποίων χρειάζονται 230 γραμμάρια χρυσού είναι το καθένα τους μοναδικό κομμάτι, φτιαγμένο κατά παραγγελία με πλήρη ανάλυση των ποδιών του πελάτη από σαρωτή 3D. Ένα ζευγάρι πωλείται σε τιμή έως 25.000 ευρώ στην ανδρική συλλογή και έως 30.000 στη γυναικεία. Η τιμή περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής με ελικόπτερο και παράδοσης πάνω σε μαξιλαράκια μέσα σε κουτί από μαύρη λάκα.

Η χρυσή συλλογή προστίθεται σε μια παραδοσιακή κολεξιόν, με τιμές λιγότερο υπερβολικές, αρχίζοντας από τα 250 ευρώ και μια άλλη, εξατομικευμένη που φιλοτεχνείται από μεγάλους καλλιτέχνες.

Η πολυτελής συλλογή περιλαμβάνει σκαρπίνια από μετάξι διακοσμημένα με σχέδια από σκόνη χρυσού ή ασημιού. Σε ένα μοντέλο μπορούν επίσης να προστεθούν μαργαριτάρια ή διαμάντια.

Η υποδηματοποιία αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι απευθύνεται μόνο σε απαιτητική πελατεία με λεπτό γούστο και ότι η μοναδικότητα του κάθε προϊόντος της και οι περιορισμένες σειρές είναι το σήμα κατατεθέν της.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version